Gå til innhold

voksipose eller dunpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt/tenkt å kjøpe? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt voksi urban, da får jeg i pose og sekk!! Både ull og dun. Ull i bunn og dun på toppen!! Anbefales... tror jeg. Har jo ikke prøvd den med baby enda...

Skrevet

Jeg kjøpte voksipose til nr 1, brukte den ti nr 2 og skal helt klart bruke til nr 3.

Den er helt suveren, passer alltid til babyen.

Jeg har både sommer- og vinter-innmat. Den er praktisk og veldig lett å holde ren.

Skrevet

Det er vel Voksi Classic du har da. Jeg vurderer også Voksi Urban. Det eneste jeg er i tvil om er at den virker veldig åpen i toppen. Men man kan jo pakke litt rundt med teppe når det er som kaldest da. Har ikke fått testet den enda. Skulle se nærmere på den på Reflex i går men de var utsolgt til og med for utstillingsmodellen. På Barnas Hus kunne de ikke pakke ut en av plastbagen engang så vi kunne få se på den. Kan jo ikke kjøpe noe uten at man ser hvordan den fungerer. Blir ikke kjøpt der uansett for den er på tilbud på Reflex bare de får den inn igjen :-)

Skrevet

Min ble kjøpt i 2002, så det er ikke siste modellen, men den er fiiin!

Med vår så er det enkelt å gjøre den tettere i halsen. Ikke noe problem. Kan ikke tenke meg at de har forandra på dette på seinere modeller.

Skrevet

Urban er jo noe helt annet enn tidligere voksi modeller da Hører mye bra om den men har aldri hatt den selv

Jeg har dunpose og ville ikke ha byttet, den er så lett og den er så myk. dessuten er den lett og forme og lett å snurpe igjen ved hodet.

Har aldri brukt den til nyfødt

Da gutten min var nyfødt hadde vi en liten dun sovepose som tok mye mindre plass enn noe annet.

Fikk den i gave og den var helt fantastisk, men ville ikke kjøpt den for den er veldig dyr og kan kun brukes til babyer.

Liker ikke den tradisjonelle voksiposen jeg

Skrevet

urban virker veldig lun i åpningen. Puten kan vaskes og de sa at man kunne bruke voksi sine "laken" til den som til den orginale classic... Vet lite om det. Når baby er liten er det alltid godt å ha et lite helsepledd rundt, for å gjøre det litt koselig. Har et hjemmestrkket ullhelsepledd som blir midt i blinken! Hadde ikke urban kommet hadde jeg valgt dunpose, fordi jeg liker ikke voksi sin knytepatent og pakking... Synes det tar for stor plass, og i tillegg er den bra mye tyngre enn alternative poser! Men alle har hver sin smak...-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...