jente30L Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 fikk akkurat stappa han oppi skinnposen i dag ,men tviler det holder i hele vinter...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Lammeskinnposen som jeg selv hadde som unge er blitt for liten til å sove i, men jeg har heldigvis arvet en gammel voksipose av svigerinnen min og der går han akkurat oppi. Så det funker i vinter, også håper jeg at vi er ferdige med å sove i vogn til neste år.
ScaryMama Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Lammeskinnsposen har blitt litt liten så det blir nok til at vi må kjøpe en voksipose.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Har brukt voksipose til mine 2 gutter til de var 3,5 år, det samme blir det vel med minstemann også, når den blir litt kort, brukte jeg å supplere med babydyna..
shanty73 Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg syntes voksi posen ble liten... Så jeg endte med å kjøpe en pose som var lang som vogna og med gledelås foran!! God plass..
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Har ei på 2 år som er ganske lang (91 cm), så jeg har sydd om ei dundyne. Vet det finnes sovepose fra Ajungilak som er til de minste,den er ganske lang.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Har sånn voksi-aktiv. Beste kjøpet vi noen gang har gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå