♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Vi kunne tenkt å kjøpe en cd spiller til sønnen vår på 2,5 år til jul. Han trakterer storebror sin uten problemer, men kunne tenkt å funnet en som er litt robust, med store, enkle knapper og en som også gjerne tåler litt. Noen som vet om noe slikt????
Jerrys jente Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 De fleste leketøysbutikker har egne solide cd-spillere for små barn.
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 vi har kjøpt denne til gutten vår til jul bare i mer sånn grå/blå/svart... han er 2 år å 4 mnd til jul =)
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 denne hadde store knapper da =) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000tYzs97r-?ProductID=tZ3D4QFHj18AAAEPnOgv5Dk2&CatalogCategoryID=
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 nå surrer jeg godt.. hehe.. det var denne jeg mente... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000tYzs97r-?ProductID=loPD4QFHi6YAAAEc4GcdxyiP&CatalogCategoryID=
Ksenia & Anjem Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Vi har en svart og sølv cd spiller fra Brio. Kostet 399,-
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 Tusen takk for gode tips. Da er det i grunn bare å bestemme seg for hvilken. Også må vi jo ha en fin cd å høre på i tillegg. Gleder meg virkelig som en unge til jul i år pga litj mannen som virkelig vil ha glede av jula i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå