Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Når man skal søke om fødselspenger. Skal man da fylle inn ultralydtermin eller keisersnittermin om man skal ha det?? Jeg er litt usikker på hvilken av datoene jeg skal bruke der.
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Det er ikke vits i å sende før du er i uke 26. Da har du også fått en sikker termin, så det ikke blir noe tull med det. Søknadene behandles ikke fortere om man sender det tidligere.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg er i uke 27 da. har fått keisersnitt dato og sånn i posten. Men er bare usikker på hvilken av terminene jeg skal bruke. Keisersnitt eller ultralydtermin.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Ultralydterminen er 31 Januar. Og dato for keisersnitt er 17 dager før. Altså den 14 Januar.
ipeggy Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Men når skal du ut i permisjon da? Hvis permisjonen begynner tre uker før du skal ta keisersnitt, ville jeg jo oppført den datoen. Men jeg hadde nok tatt en telefon til NAV og spurt jeg.
gravidmnr3 Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Du skal ta ut permisjon 3 veker før keisersnittet. Va på nav på onsdag, då spurde eg om det.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 Ok. Da må jeg føre opp keisersnitt datoen da. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå