Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensen to ganger nå med 28dagers mellomrom, etter flere mnd uten. Nå er det akkurat 14 dager siden sist periode startet, og jeg var veldig klar for at el skulle komme.. Litt rosa utflod i går, og var derfor veldig fornøyd for har lest at dette kan være et tegn på ekstra fruktbar periode. Men nå i dag ser det ut til at det er mensen igjen!? Det er ikke lenger bare rosa, men mer mensblødning. Noen andre som har hatt så kort syklus? 14 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... på en måte! Jeg hadde mensen 22-26 og hadde pause fram til i går... aner ikke hva som skjer med denne kroppen min jeg! men jeg har mørkt blod nå, ganske lite, men jeg blør... irriterende!

Skrevet

Ja det var veldig irriterende... da må vi jo bare krysse fingrene for at neste periode blir ordentlig ;)

Skrevet

Får håpe det... selvom det er lite sansynlig, så er jeg redd for at jeg hadde eggløsning før blødningen.. hehe... men jeg foratår meg ikke på den spottinga, men den er heldigvis over nå;)

Hva med deg?

Skrevet

Nei her har det ikke gitt seg.. er vel en mensblødning da. Kan jo ikke skryte på meg noen normal syklus i utgangspunktet, men håper det skal normalisere seg snart

Skrevet

Etter jeg fødte førstemann har jeg ikke hatt en skikkelig syklus. Jeg satt inn spiral en halvt år etter fødselen og hadde den i rundt et år... Men da hadde jeg bare 5-10 mensfrie dager.. Blødde bare av den, så den måtte jeg bare dra til legen å raske ut... Så begynte jeg på p-pillen og da stabiliserte det seg, men etter jeg sluttet på de har jeg spotting 3-4 dager etter mensen... Ikke lett å forstå seg på!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...