Gå til innhold

barnebursdag for 2 åring. funker dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte at vi kunne ha nissefest, siden han nesten er desemberbarn.

så da blir det grøt og pepperkaker (men også vanlige kaker)

men jeg har ikke så god plass. det blir 8 barn og 4 voksene.. hehe.. så mange har det aldri vært her før.. hehe..

så da må vi spise på rundgang. først barna og så de voksene. men da at de voksene spiser på stua der barna leker så vi kan se dem.

tror dere dette funker?

eller blir det bare trangt og kaos? har 85 kvm leilighet, med ekstremt dårlig planløsning... hehe

og noen med noen tips til hva vi kan gjøre? eller trengs det kanskje ikke noe ut over mat og kaker og frilek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en plan :) synes du er flink som arrangerer barnebursdag for en 2åring. Jeg gjør ikke det for poden som blir 3 om 14 dager...

Skrevet

hehe... han går enormt mye oppi dette med bursdag og har for 14 dager siden feiret bursdagen sin hos far. så her er det gjevnlig masing om når vi skal feire bursdagen hans her.... hehe..

så da er det litt ekstra koslig og gjøre litt stas på han, når han syns det er så gøy :-)

også skal vi nok ikke se bort i fra at mammaen hans er en smule barnslig... hehe

Skrevet

Det høres ut som en bra plan!

Jeg har bare vært i to toårsdager, men der var det bare mat, kaker og frilek, og det fungerte supert!!

Skrevet

syns det høres veldig koselig ut jeg ;) Koselig med bursdagsfeiring! skal i 2 års bursdag i morra vi ;) Men her i gjengen så feirer vi allerede fra 1 års dagen.. så her var det 12 barn med voksne når snuppen ble 1 år ;) Koselig det ;)

Skrevet

oj 12 barn med voksene... hvordan fikk dere plass til det?

Skrevet

haha.. ja du kan så si.. vi bodde da i sokkelleiligheten under svigers.. så vi var oppe hos svigers.. fordi de var på hytta.. blir verre denne gangen.. har flytta.. er jo større her.. men ikke så stoort.. og utrolig vanskelig å utelukke noen .. er jo vennene våres sine barn vi ber.. vi var VELDIG mange som fikk barn samme år.. så blir nok rundt 10-12 barn denne gangen også ( og det er uten familie.. de kommer en annen dag.. og det er også noen av mine venner jeg føler at jeg burde be.. men rett og slett må droppe.. fordi det ikke er plass.. har rett og slett bare valgt ut den ene gjengen da.. fordi det er vi som har feira bursdager 1 år.. litt vanskelig det greiene der.. sambo sin gjeng er så ille stor...).. også komme ofte begge foreldrene.. så det blir en del pølser.. man må bare sitte rundt på gulvene når det ikke er plass mer.. skulle ønske vi kunne be litt færre.. men det går liksom ikke an å droppe et par av de.. Så det får bare bli litt sånn kaos et par år.. blir jo annerledes når han blir litt eldre og velger mer selv.. =)

Skrevet

Barnebursdag er kjempekos. Vi har feiret med barnehagebarna og venners barn siden hun var 2 år. Invitert alle på hennes alder fra avdelingen i bhg og de barna som hun lekte med ellers (venners barn). Kjempe kos. Vært mellom 10-12 barn hvert år, i år var første gangen med litt færre voksne (4 år). Men da har ikke de voksne noen gang sittet ved spisebordet og spist. Her har det vært slik at barna spiser så går vi voksne og forsyner oss litt sånn da det passer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...