Gå til innhold

Da har jeg vel hatt mitt verste døgn som alenemamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omganssyke på mor og liten 1åring.

Trenger jeg å si mer? Mor henger over doskålen, liten står å gråter. Mor vasket sikkert 7maskiner i går, alt bra bilstol, vognpose, dyner, 4 sengesett, 5antrekk og jah.

Lite søvn i natt kan man si, kastet jeg ikke opp selv, så kastet liten opp.

Det å tørke opp oppkast etter andre når man kaster opp selv er ikke særlig delikat. Så nå er heldigvis mor i mye bedre form, mens lille er slapp og full i feber, stakkers..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff og huff.. det der har jeg og småen vært igjenom også. det er helt forferdelig!

masse god bedring til dere!

Skrevet

Uff..........høres utrolig grusomt ut;-(

Go` bedring

Skrevet

Huff! God bedring til dere. Spysjuka er det værste jeg vet og tror jeg skal dø hver gang. Kan bare forestille meg hvordan det er å måtte ta seg av en liten som er syk samtidig.

Skrevet

Off sånn er det her ca 2 ganger i året. Da får vi en skikkelig sjau begge to. Ikke kult å henge over do mens ungen din står ved siden av å gråter å ikke skjønner hva som skjer.

Masse god bedring til dere begge, her er vi nesten ferdige heldigvis.

Skrevet

Føler med dere! Det er så fælt når ungene er syke, men det er virkelig ille når man er syk selv i tillegg. Det skorter litt på omsorgsevnen når man henger over toalettet :(

God bedring til dere begge!

Skrevet

*grøss*

Du har all min sympati, og jeg håper jeg slipper sånn runde her i huset, med to tette:(

Skrevet

Det der er det desidert værste med å være alene, så du har min dypeste medfølelse. Håper dere kommer dere fort. =)

Skrevet

Hadde en slik runde selv da jeg var alene (pendlermann)og høygravid. Og jeg kan bare si at spysyke når man er høygravid med stor baby i magen..det blir ikke verre! Og selv om besteforeldrene stiller opp 110% vanligvis så er det naturligvis ingen som stiller opp da ,-)

God bedring til dere!

Skrevet

åå d er så trasi.. hadde spysjuka sist helg jeg. d var helt forferdelig. jeg satt på do med bøtte forran som jeg spøy i å diare t 1000. syns så synn på lillemann på 15 mnd som skrek og skrek utenfor døren og 3 åringen. er veldig trasi å være alene når man er selv syk. mannen min jobber på sjøen så er nesten aldrig hjemme alikevell.

god bedring, håper dere raskt blir friske:)

Skrevet

Uff da... Om det er nokon trøst så veit eg korleis du har det. Her har mannen min, storebror på 3 og lillesøster (1 på tirsdag) hatt spysjuke dei siste dagane, og i dag har eg og vore kvalm. Har heldigvis ikkje kasta opp enno, forhåpentlegvis har eg berre fått eit lite snev av det. Lilletuppa er og slapp og har feber, vil ikkje ha mat (berre litt pupp) sjølv om det er over 1 døgn sidan ho kasta opp sist. Stakkars liten. Natt til i går sat eg i sofaen med tuppa sovande på fanget, med berre bleie på og handdukar rundt ho, sidan alle 4 nattdraktene + senga var utspydd.

God bedring til både deg og lille, det varar heldigvis sjeldan lenge...

Skrevet

uff, misunner dere ikke!!! Er under ett år siden jeg, sambo og storebror han over hver sin doskål og bøtte, gikk heldigvis over etter den ene natta.... men det var et smertehelvete uten like og i tillegg prøve å passe på og trøste gullet som hadde like mye smerter... mens en selv kasta opp.... Det er grusomt å ikke få hjulpet når barna har vondt.

GOD BEDRING!!!!! og håper liten ogsp kommer seg snart =))

Skrevet

Æhrg, I now! Hadde 2 spysyke unger og fikk spysyka selv i vår, mens sambo var i nordsjøen. Fikk ikke tak i noen heller, så jeg var all alone.

Føler seg litt hjelpeløs og kreftesløs da ja!

God bedring til dere begge da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...