Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Og fortalt det til mannen sin, blitt tilgitt og fortsatt er sammen? Jeg gjorde en stoooor tabbe i fylla, og lå med en jeg møtte på byen.... Hadde ALDRI gjort det i edru tilstand, aner ikke hva jeg tenkte på. Er lykkelig med mannen min, og vil ikke miste han for alt i verden. Vi har vært sammen i 7 år og gift i 2 år... og jeg elsker han! Så vil ikke såre han eller ødelegge forholdet vårt heller.... Herregud som jeg angrer!!!! Hvordan fortelle han dette? Jeg kan jo ikke gå rundt å late som ingenting heller, da er det bedre å være ærlig, men hvordan legge det frem for han? Huff... hadde aldri trodd dette skulle skje meg....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Kan noen legge det ut på skravlesiden for meg???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg vet ikke hva jeg vil råde deg til... Men, min mann var ærlig om et engangstilfelle, gråt, bad om unnskyldning... Hadde vært sammen i 9 år. Jeg ville så gjerne tilgi, men jeg greide det ikke. Disse bildene ble i hodet mitt hele tiden. Så det er slutt, jeg gjorde det slutt. Klarte ikke stole på han igjen. Prøvde lenge. Tror jeg, helt ærlig, hadde hatt bedre av å ikke vite det. Da hadde vi enda vært sammen, det er jo det jeg vil, men jeg greier ikke få bort disse bildene av han sammen med en annen kvinne fra hodet mitt...
-MtG- Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hvorfor skal du fortelle han det? Er det for at du synes han bør vite det eller er det for å lette din dårlige samvittighet. Hvis du synes dette er helt forferdelig selv og vet at du aldri kommer til å gjøre noe sånt igjen så synes jeg ikke det er noe poeng i å fortelle han om det. Det gjør bare at han føler seg dårlig og knust. Han har bedre av å ha det bra og du har godt av å gå og ha dårlig samvittighet lenge:) Sorry.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 nei, aldri... og kommer aldri til å gjøre det heller... Beklager..., men etter min mening er fylla en dårlig unnskyldning...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Det blir helt feil å fortelle det, for at du skal lette din egen samvittighet. Det du ender opp med er at dere begge får det vondt. Da er det bedre at du ser på det som din "straff" å måtte leve med denne hemmeligheten.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Så dere mener jeg ikke skal si noe til han? Tenk om han finner det ut da? Vi bor ikke akkurat i noen stor by, og han mannen min vet hvem han jeg lå med er. Tenk om han sier noe da? Tror ikke han gjør det da, for jeg så han på facebook nå, og det står det at han er i et forhold. Så han vil vel holde det skjult han også. Hadde det ikke vært bedre å fortelle det han i tilfelle han skal få vite det av noen andre? Er vel bedre å høre det fra meg enn fra noen andre.... Huff.... jeg er helt enig i at jeg fortjener å ha denne forferdelige dårlige samvittigheten, jeg er ei drittkjerring og akkurat nå hater jeg meg selv så vannvittig! HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 er det fare for at han finner ut (og vet det stemmer(sikre kilder)), så si det til ham og trgl om tilgivelse. Er ikke sikkert du får det. Om ikke,om det verste som kan skje er at han hører rykter, benekt benekt benekt. evt fortell at du klina med han på byn om folk har sett det...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Ville ikke fortalt det. Da sårer du han mer enn noe annet. Syns du heller skal vise at du elsker han og behandle han bedre. Lev med dårlig samvittighet , og lær av feilen
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Kan noen være så snill å legge det ut på skravlesiden for meg?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Aldrig vært utro. Hadde jeg rett og slett ikke klart uansett hvor mye alkohol jeg hadde hatt innombords. Men, du gjorde ne kolosal tabbe og angrer tydeligvis, det er det viktigste. Hvis du er 100% sikker på at du ikke kommer til å gjøre noe slikt igjen bør du skæne mannen din med dette ved å ikke fortelle han det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Mot samme mann:ja. Med evnt andre du blir sammen med: NEI.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 HVIS dette var en tilfeldig type du møtte på byn, som du ALDRI kommer til å møte igjen og INGEN vet at dere hadde sex ville jeg ikke ha sagt noe til mannen min. MEN, hvis dere har kontakt, kjenner hverandre, hvis andre vet at dere hadde sex osv ville jeg vurdert å fortalt det. Sannheten har en tendens til å komme for en dag og da er det bedre at du sier det først. Det er min mening....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Det er ikke en tilfeldig type jeg møtte på byen. Kjenner han litt fra før, men ikke så godt. En person vet om dette, og det er kompisen hans som også er god kompis med naboen vår. Eller han vet ikke om vi hadde sex, men han vet at jeg var der den natta alene sammen med han. Tror ikke dette vil lekke ut, men er jo ikke 100% sikker.... åååå.... jeg angrer så vannvittig!!!!!!!! Har bare lyst å legge meg ned å råtne, dette er det verste jeg har gjort, og den største og fæleste ting man kan gjøre. Hater virkelig meg selv nå........... HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 Fortell, han fortjener å få et valg om han vil ha deg eller ikke etter dette. Det er ikke opp til deg å avgjøre deres framtid når du har gjort et slik overtramp. Også er det verre for han å høre det fra andre...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 jeg var i så godt som samme situasjon som deg en gang! jeg husket ikke en dritt, men visste inni meg at jeg hadde gjort. det første jeg gjorde var å fortelle mannen det. det endte i et helvete!! men, vi ble sammen igjen, men jeg hadde ødelagt forholdet og vi klarte ikke å holde sammen lenger. dette er to år sia, vi har ei datter sammen og vil mest sannsynlig bli kjærester igjen nå. men lang ventetid og han glemmer aldri. tror det svir mer for han enn for deg, han er jo helt uvitende og selv om du angrer er det et stort svik for han!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Samboer her hjemme sier han ville vite. Om jeg hadde vært i din situasjon. Og jeg mener du ikke har rett til å bestemme deres fremtid alene etter noe sånt. Han fortjener å vite selv om det gjør vondt. Du kan jo lese dette innlegget for han som om du plutselig kom over dette. Da får du jo vite hva han ville gjort i en slik situasjon. Trenger ikke å si dere har vært sammen i 7 og gift i 2.... kanskje han skjønner det da. Bare et tips.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 Jeg har opplevd dette for flere år siden og vi er fremdeles sammen. Men han valgte å ikke si det før det var gått 1,5 år, og det er nok det største sviket og det som har vært vanskligst å svelge. Si det, du har gjort noe dumt og noe du kanskje får svi for, men det er ikke opp til deg og ta avgjørelsen for forholdet deres alene. Om du ikke sier noe, er det ikke mindre gjort av den grunn. Å leve med dette kommer til å bli en byrde, og før eller senere så sprekker byllen.....og da er nok veien tilbake mye værre.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #21 Skrevet 1. november 2008 Hei! Jeg har aldri vært utro, men min samboer var utro mot meg for over 2 år siden. Ja det er det jævligste jeg har gått igjennom, men elsker han for høyt til at jeg vil at dette skal ødelegge. Jeg sa at jeg tilga han for dette, men at han måtte gi meg den tiden jeg trengte for å klare å komme meg gjennom sjokket. Det gikk lang tid før jeg fikk tilbake min selvtillit, og tilliten til han! Men nå tenker jeg ikke så mye på det lengre! Jeg er bare veldig glad for at han var ærlig og sa det til meg med en gang! For i vårt forhold er vi alltid ærlige. Og vi hadde nok aldri kunnet skjult noe for hverandre da vi leser hverandre som en åpen bok. Har vært sammen i 9 år nå. Så jeg mener at du bør fortelle han dette. For jeg tror nok du kommer til å ha det tøft med deg selv med å leve med denne hemmeligheten. Håper alt ordner seg slik det gjorde for oss! Uansett så er dette en beslutning du må ta, og ingen andre kan ta for deg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #22 Skrevet 2. november 2008 Like forvirra enda her... han er borte på jobb nå, og kommer hjem på onsdag, så jeg har litt tid å tenke på... en del av meg vil fortelle han dette, så han selv kan velge om han fortsatt vil ha meg eller ikke, mens en annen del vil bare komme over dette og ikke si noe i frykt for å ødelegge alt. Jeg sliter vannvittig med meg selv nå, angrer som faen, og har bare lyst å skru tiden tilbake å få det ugjort... men det går jo ikke... Det var jo ikke en gang god sex!!! Og han jeg lå med er ikke akkurat noen pen mann..... usj... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå