........... Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Om man kan se tottenham-liverpool kampen på nett tv? Hvor og hvordan? Takk
Gjest Trollbundet Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Sambo er ikke interisert i fotball,men går det ikke an å se fotballkamper på Tv2 sumo da?? Innbiller meg at jeg så det stod der,engelsk fotball tror jeg.
........... Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 nei,tror ikke den kampen er der. Ingen damer med fotball interesserte menn her??? Hjelp!!
tante grusom master of law Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hvorfor skulle det ikke finnes noen fotball-interesserte damer her da?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Samboer sa det går ann å screene den men han hadde ikke noe nettadresse...Kanskje det er mulig å ha sånn pay per view gjennom canal +?
-------- Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg er ikke sikker.. Men kan jo gå inn på liverpool.no å sjekke der, om det står noe om nettsider den blir sendt. Min kjære skal se den på tv skjermen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Nei, du må nok ha canal+ sport2 for å se den kampen... Hilsen en som ufrivillig sitter å ser chelsea kampen;o) Men det går jo ann å lese "live" oppdatering på vg når kampen begynner...
Gemini77 Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Ja, kan se den på nettet men må ha abonnement der også for å se den.. Gratis er det uansett ikke..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 heter ikke å screene men og streame:) hehe
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Og jeg trenger ikke spørre mannen min siden jeg er lfc supporter.. Men du kan sjekke ut om du får streama den på http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football nærmere start:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Soccerstreams.com har kampen men koster penger da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå