LilleSolaMi<3 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 hører egentlig til på 2 tri,men er inne her like ofte for å se om det er noe jeg kan hjelpe med=) dette her er ikke ment som kjeft eller klaging, men legger veldig merke til at det ofte ligger fler innlegg nesten under hverandre som handler om nesten akkurat det samme, så før man legger inn et innlegg,så kan man søke (eller bare lete litt igjennom sidene) og se,så finner man nok mange som spør om det samme,og man kan få svar på det man lurer på=) som sagt,mener ikke noe negativt med det her,bare et lite tips=))
Suretær Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg skjønner godt hva du mener, men i de fleste tilfeller handler det vel om at hver og en synes ens eget tilfelle er unikt. Uansett om svaret finnes her et sted vil man at noen skal svare direte til dem på deres problem eller spørsmål. Dessuten kan det også være at man bare vil komme av med litt frustrasjon, og da hjelper det å få skrevet det ned å sende det av gårde: )
LilleSolaMi<3 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 enig i det=) mener bare at man kan sjekke,og for all del bare skrive inn hvis man føler for det=) er ikke noe innleggspoliti jeg altså=) som sagt bare et tips=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå