Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg drar ut med en venninde i kveld, når lille gutt ikke er helt i form? han har ikke feber eller noe saånt, men slapp og dårlig ånde....
cathrine&emma Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 så lenge han ikke har noe feber eller er sånn syk på noen måte og du vet han er i gode trygge hender så hvorfor ikke... alle fortjener jo fri da, men du må jo selv se hva du klarer, om du klarer å kose dg nok eller ikke, kanksje ikke drikke så mye i tilfelle du må hjem igjen lissom, jeg har selv hatt barnevakt til mi jente når ho ikke var noe i form!! kos deg..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 er bestemor som skal passe ham...vi bodde her til han var 10 mnd, nå er han 17 mnd..er her ofte i helgene så han kjenner de godt og de kjenner og forstår han. Har med mobil ut og kommer hjem om det blir gale. Ser seff litt an formen hans før jeg drar.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 det spørs jo helt hvor barnet er. er barnet 4 år og alenehjemme så.... hehe.. men om det foreksempel er hos faren sin eller noen andre som står barnet nær, så er det vel ett fett om det er du eller en annen omsorgsperson som tar seg av barnet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 bestemor klarer nok "jobben" helt fint. og sønnen din har det nok flott hos henne ;-) det er en kunst og kunne kose seg som mamma uten barn.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå