Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg drar ut med en venninde i kveld, når lille gutt ikke er helt i form? han har ikke feber eller noe saånt, men slapp og dårlig ånde....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 vel, har han pappa eller en besteforelder til å passe på? Tror ikke jeg ville gitt ansvar da til en 16-årig barnevakt..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes ikke det er dårlig gjort hvis du gjør det. men jeg ville ha sørget for at det hadde vært noen stabile voksne som hadde hatt han. besteforeldre, pappa eller gudforeldre hvis han har nær kontakt med dem. så ville jeg ha tatt det rolig og hatt telefon tilgjengelig hvis han skulle blitt dårligere:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Bestemor skal passe på...han er 17 mnd, vi bodde her il han var 10 mnd og er her nesten hver helg, sp han kjenne de godt og d kjenner han og vet hva hen mener og slikt..blir jo ikke før han har lagt sej da
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Har mobil tilgjengelig, og de kommer og henter meg vist det blir gale...men skal sef sjå an formn hans før jeg bestemmer meg for å dra!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 da tror jeg at jeg ville dratt jeg:) han er jo ganske stor nå og han er jo trygg på dem virket det som.... bare gå ut og kos deg du:)
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Han er trygg sammen med bestemor, ingenting å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå