.Lillemy. Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 er hektet på frukt for tiden.. og det er så mange deilige frukter å kose seg med om kvelden.. hvilke liker dere best? akkurat nå er det pære, appelsin og kiwi på min liste.. men det varierer..
Babyønske �� Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Varierer veldig for min del. Men akkurat nå er det norske epler, klementiner og druer. Mango kan jeg spise mye av i perioder.
**Baby**number**two** Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Elsker kiwi og passionsfrukt. Mango er også godt. Liker det meste av frukt egentlig. Eple og päre liker jeg godt, men blir så "sulten" etter jeg har spist det.
Yarn Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Mmmangoo, det er såå godt! Søren, fikk lyst på det nå jeg.. hmm Ellers så elsker jeg sånne søte, små tomater (ja, mange regner det som grønnsak men det ER jo faktisk en frukt:) .. og aroma-eplene,ja. Jippi, det har jeg i det minste i hus! Må ha et med det samme.
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 liker igrunnen alt av frukt eeeelsker det,og endelig har mandarinene kommet de har jeg ventet på nå,det går lassevis av de her minimum 5 til dagen mmmmm,så lukter det jul i huset av den,fikk julestemning da jeg skrellet den første.
ScaryMama Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Klementiner og ananas har jeg spist i dag.
Ayka 09+13+14 Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Mmmm...har alltid likt frukt,og det er ekstra godt å knaske på nå når jeg har fått et lite "før" i magen Mine favoritter for tiden er appelsin,norsk epler,druer og pærer
Gjest Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 kommer an på årstiden:) vår: grønne epler og nektariner sommer: jordbær og vannmelon høst: kiwi , appelsin og epler og pære vinter: klementiner
stinky-monkey Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Fersk ananas må være favoritten min, tror jeg :-) Ellers digger jeg søte stenfrie druer, kiwi, klementiner, norske epler, helt harde pærer (liker ikke pærer som er så modne at de er blitt myke :-(
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Norske epler og fersk ananas
Popelko Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 kiwi, mango, eple, banan, druer, all frukt er godt omtrent i dag har jeg hatt spesielt lyst på banan.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå