Gå til innhold

hvilke frukt liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er hektet på frukt for tiden.. og det er så mange deilige frukter å kose seg med om kvelden.. hvilke liker dere best? akkurat nå er det pære, appelsin og kiwi på min liste.. men det varierer.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig for min del. Men akkurat nå er det norske epler, klementiner og druer. Mango kan jeg spise mye av i perioder.

Skrevet

Elsker kiwi og passionsfrukt. Mango er også godt. Liker det meste av frukt egentlig.

Eple og päre liker jeg godt, men blir så "sulten" etter jeg har spist det.

Skrevet

Mmmangoo, det er såå godt! Søren, fikk lyst på det nå jeg.. hmm

Ellers så elsker jeg sånne søte, små tomater (ja, mange regner det som grønnsak men det ER jo faktisk en frukt:)

.. og aroma-eplene,ja. Jippi, det har jeg i det minste i hus! :) Må ha et med det samme.

Skrevet

liker igrunnen alt av frukt eeeelsker det,og endelig har mandarinene kommet de har jeg ventet på nå,det går lassevis av de her minimum 5 til dagen mmmmm,så lukter det jul i huset av den,fikk julestemning da jeg skrellet den første.

Skrevet

Klementiner og ananas har jeg spist i dag.

Skrevet

Mmmm...har alltid likt frukt,og det er ekstra godt å knaske på nå når jeg har fått et lite "før" i magen :)

Mine favoritter for tiden er appelsin,norsk epler,druer og pærer :)

Skrevet

kommer an på årstiden:)

vår: grønne epler og nektariner

sommer: jordbær og vannmelon

høst: kiwi , appelsin og epler og pære

vinter: klementiner

Skrevet

Fersk ananas må være favoritten min, tror jeg :-)

Ellers digger jeg søte stenfrie druer, kiwi, klementiner, norske epler, helt harde pærer (liker ikke pærer som er så modne at de er blitt myke :-(

Skrevet

Norske epler og fersk ananas

Skrevet

kiwi, mango, eple, banan, druer, all frukt er godt omtrent :)

i dag har jeg hatt spesielt lyst på banan.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...