lillti Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 hadde litt brun utflod i dag, hva gjør jeg med det? er ca 8 uker på vei. har mistet en gang før når jeg var i 8. uke
LilleSolaMi<3 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 i følge min lege er ikke brun utflod farlig,det bare skjer... jeg har hatt masse av det,er 18 uker nå og alt er bra. det finns mange innlegg her inne om nettop dette,søk etter det så får du se at mange opplever det samme!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg har også en del av dette......tror det er mange som har det slik, trenger ikke bety at noe er galt:=
Bonanza Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hei, i samme situasjonen her også. Bittelitt brunlig utflod i går og i dag, og lurer selfølgelig på om dette er starten på en SA. Men ingen magesmerter eller noe. Opplevde en SA for 7 år siden, og blødde da helt vannvittig og sinnsyke magesmerter. Men får vel bare vente å se, ikke stort å få gjort fra eller til så tidlig som jeg er, 6+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå