Gå til innhold

Jeg endret bestillingen min til både høye brune Uggs og sorte forede crocs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyl og fnys i vei, jeg skal ikke fryse i vinter! Disse har jeg bestilt:

http://www.taylorshoes.com/p-334-mammoth.aspx

http://www.taylorshoes.com/p-1252-classic-tall.aspx?ChosenColor=chocolate

Endte opp med å bestille fra taylorshoes allikevel siden det er så mange uggs kopier som jeg ikke vet om er like gode kvalitetsmessig, og da måtte jeg jo selvsagt se på andre sko også...

Uggsene syns jeg ikke er vakre, ikke direkte grusomme men absolutt ingen fashion-statement for å si det slik. ;-) Crocsene er direkte jævlige, og det blir litt flaut å gå med de til å begynne med, men så varme og gode som de skal være og så mye som jeg har frøset de siste vintrene med alt mulig av penere og mer "fonuftige" sko så gir jeg blanke.

Jeg er ingen moteperson/stil-ikon for noen, jeg er småbarnsmor og student. Drit i om jeg ser litt teit ut, bare jeg er comfy! Hvis de viser seg til å være så deilige som jeg håper er jeg i himmelen! Så får jeg heller gå med forede støvler når det regner. ;-)

Ikke døm alle som går med dette til fjortisser! Jeg vet de ikke er elegante, det er bare på tide å velge komfort over eleganse for noen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know! Og jeg som alltid brydde meg nok til å fryse i fine støvletter! ;-)

Gremmes litt, samtidig som jeg gleder meg fordervet til å få de på!

Skrevet

Må bare si at det faktisk finnes fine og veldig behagelige støvletter som er gode også. Klavenes eller hva det heter for eksempel. Hadde støvletter derfra før jeg fikk nye i fjor. De var i mørkebrunt skinn, trakk ikke vann(smører på sånn fett) og hadde nydelig ullfor som hold beina varme og gode. Og det kjentes ut som å putte beina i smør når jeg tok dem på. Heeelt supre! Og jeg hadde de på "døgnet rundt" i 3 sesonger før de begynte å gape og jeg måtte ha nye:)

Skrevet

Får prøve det når disse er slitt. Hittil har det gått i fjellstøvler og ecco, men jeg var like kald uansett..

Skrevet

Vet du hvor man kan kjøpe slike forresten?

Skrevet

Jeg finner ingenting når jeg googler klavenes, skjønner du.

Skrevet

Uff, nei. De virket ikke spesielt varme, men heller ikke fine.

Skrevet

hm. om du vil ha varme sko som både holder snø,slaps og kulde ute..hvorfor ikke sorel? du skjønner vel at du blir klissvåt på beina i både uggs og crocs?

Skrevet

38 = 7

Og Stinker: jeg har aldri nevnt snø og slaps, jeg skrev at jeg frøs. Her er det som oftest tørre kalde vintre uten snø, og jeg har allerede forede støvler så der er jeg dekket. Jeg tenker til hverdags over jeans/brune bukser. De crocsene under jeans/svarte bukser, igjen: bare når det er tørt og kald (= hele vinteren, nesten).

Skrevet

Tusen takk, syns ikke de støvlettene var så stygge jeg.

De så veldig behagelige ut. Tror jeg skal bestille meg et par selv!

Skrevet

Kleveness ja. Nei, de ser ikke spesielt varme ut, men det er de. Syne de er ganske fine også jeg. De har jo flere par både brune og sorte som er helt enkle. Kanskje jeg skal ønske meg et par i år også så jeg har et alternativ til sorelene mine:) Ja, tror det.

Skrevet

Fordelen med uggsene for min del er at de ikke er fin-sko på noen måte. Det passer til det jeg skal bruke de til. De kleveness-skoene så litt ut som om de var ortopediske fin-sko a la det mamma bruker. Sikkert bare jeg som har dårlige assosiasjoner. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...