Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min var enige om at vi ønsket ett barn til..har ei jente på snart 3 år fra før.Er inne i 4 pp og jeg håper jo at tr ik skal komme hver mnd.Så igår kveld etter vi hadde lagt oss og jeg var klar som ett egg(har eggeløsning no,og sambo er jobber vekke i ukene) så sier han han han har ik er klar for nr 2 enda alikevel..Tidligere på dagen hadde eg vært så happy for at eggeløsninga klaffa akkurat no når han var hjemme så sier han dette.Har så inderlig lyst på ein liten baby!Har hatt lyst lenge og samboeren min har jo sagt at han og ønsket en til no,men så fnner han "PLUTSELIG" ut at han ik vil.Etter han var sovna stod eg opp og satt oppe halve natta,tårene bare trilla.

Ein ting er å bli skuffa hver mnd for at tr kommer og at jeg ikke er blitt gravid,men nå har eg jo ingen sjangs:(

Sorry for mye klaging her jenter,men måtte bare fortelle det til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du sier. Vi har pratet lenge om nr 2 nå. Når jeg nå har tatt ut spiralen og er klar så slengte han ut en kommentar om at vi kanskje skulle vente. Ble skikkelig lei meg men viste det ikke til han. Så plutselig spurte han "har ikke du egglösning denne uken?". Jeg ble kjempe lei meg og sa at du ville jo ikke enda. Han kunne nesten ikke huske at han hadde sagt det, men sa at han ble litt nervös og var derfor han hadde sagt det. Men han ville, han tenkte mye på det og kjente at det var på tide nå.

Tror mannfolk kan få litt "panikk" iblandt, og de skjönner ikke at de ikke bare kan slenge ting ut av seg og tenkte at vi jenter ikke reagerer på det.

Snakk med samboeren din, si at han må bestemme seg for om han vil eller ikke. At du har värt skikkelig innstillt på dette nå, og at du blir lei deg og skuffet når han plutselig ikke vil lengre.

Hvis han ikke er klar, er det jo litt sent å si det nå når dere har prövd en stund. Er jo veldig viktig at begge er klar for et nytt barn.

Lykke til da, håper det löser seg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...