LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Før var det ukas høydepunkt. Men nå, når man er sykemeldt og har avstandsforhold er det rett og slett kjipt når fredagen kommer. For ikke å snakke om lørdag og søndag. Alle andre har fri så man tenker faktisk at andre kanskje kan ta seg tid til en, men neida. Alle andre har spennende planer og meg og mine står bakerst på lista. Ikke kan man trenge seg for mye på heller, helga er jo hellig må skjønne. Og kjæresten har jo utallige prosjekter å sjonglere mellom, og en familie som også krever sitt, så når helga kommer med et håp om å møtes blir man alikevell sittende alene i sofan og glo på tv. Som man gjør hver dag resten av uka. Jaja, får mer en nok tid til å gå tur då. Når jeg gidder.
Anne-B. Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 På en måte skjønner jeg hva du mener. Sitter for det meste inne i helga, og det er ikke alltid det nytter å planlegge noe. Jeg blir aldri bedt på noe, fordi folk går ut fra at jeg ikke kan uansett, når jeg har barn og er student i tillegg. Er jo fint å bli spurt, i det minste.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 jeg er heller ikke noe glad i helg, ihvertfall ikke de helgene småen er her hele helga. for da blir det så vanvittig langtekkelig. men når han er hos faren sin 1 natt, så gleder jeg meg. da kan jeg sove og spise drittmat og lese/høre bok :-)
ALIICE Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Herregud så tragisk! Klarer dere ikke å kose dere sammen med barna deres? Her er vi ganske ofte alene i helgene, fordi min mann er mye borte i forbindelse med jobb, men gud som vi koser oss! Vi ligger lenge i senga og ser barnetv før vi står opp og dusjer. Så spiser vi laaang frokost, gjerne forran barne tv:) Så kanskje vi order oss og drar til byn på kafe:) Skikkelig koselig det!
Nora Liza Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Noen trenger faktisk voksenkontakt, uten at det skal være noe "herregud" av den grunn.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Joda LilleSprett, jeg har kosa meg alene med ungen min i over 6 år jeg, hver dag. Og vi gjør koselige ting vi og, men det finnes faktisk folk som har interesser ut over kinasjakk, potetgull og Gråtass. Og det er de folka jeg savner spesiellt i helgene.
Anne-B. Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Skrev jeg at jeg ikke klarer å kose meg sammen barna mine? Jeg, for min del, liker å koble av fra bæsjebleier og denslags, og å få være sammen med andre voksne enn kun samboeren. Det som er tragisk her, er din mangel på forståelse for at andre mennesker har andre behov enn deg.
ALIICE Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 He-he....Må nesten le av dere....Men det er litt tragisk.. Kanskje dere må legge dere litt mer i selen slik at dere får dere noen venner? Til opplysning så treffer jeg kollegaer hver dag på jobb, og jeg treffer venner i helgene, selv om jeg har en liten unge! Hva med å prøve å oppsøke folk, istedet for å bare sitte her inne på dib?
ALIICE Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 He-he... Bæsjebleier er jeg ferdig med for en god stund siden=) Ut i fra det dere skriver, så kan det virke som dere har en liten vennekrets! Hvilke andre behov er det jeg har mangel på forståelse for?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2008 Le gjerne av meg LilleSprett, godt å kunne glede noen andre når man har det kjipt sjøl. =)) Jeg skrev kanskje lengre opp at jeg er sykemeldt? Det er nok ikke selvvalgt heller, så jeg har ikke mulighet for å sosialisere meg med de på jobb dag ut og dag inn. Og venner? Tja, har ganske mange venner jeg, men som jeg kanskje også skrev; for de som bor i nærheten er helga hellig, for det er da DE kan omgås sine barn og øvrig familie. Jeg er sikkert patetisk, med mine diagnoser og enkle liv, men jeg må da få lov til å synes at det er kjipt når helga kommer, uten å bli latterliggjort???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå