Gjest Kelly Taylor Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 vi kjøpte det på en butikk som solgte vedovner.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 butikker som selger babyutstyr har. Og byggvarebutikker.
Heaven har født::) Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2358&KatId=28 Vi kjøpte denne for 3 uker siden, da kostet den 975 kr. Fungerer helt supert:) Kan brukes som både lekegrind og peis gitter. følger med vegg fester..
2SmåTroll Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 jøss, utrolig hva man får tak i. Men hva skal barn bort på peisen og gjøre? Er det ikke bare og lære de at det er varmt og fy fy?
2smågull Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 hahaha. jeg lurte fælt nå. leste penisen jeg... hehe. lurte på om det var noe mannfolka bruker om vintern...hihihi
Gjest Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Uhell kan faktisk skje! De kan falle og ta seg for på ovnen feks. Skjedde med en femåring jeg kjenner.. Hun var jo så gammel at hun visste at det var varmt og farlig.. For mindre barn kan jo nysjerrigheten ta overhånd innimellom. Dessverre!
Tante Gustava Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Hehe, jeg leste varmeskjold til å ha rundt penisen... Kunne ikke skjønne hva dette var for noe som du måtte ha Ja, ble vekkt av en liten tass ugudelig tidlig i dag, og skulle vel helst vært i seng igjen jeg nå...
Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Min gutt på 8 mnd skjønner ikke at peisen er au-au ennå, og han er rask... så vi må ha sånn peisgrind!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 haha jeg skjønte ikke hva du snakket om, varmeskjold rundt penisen lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå