Gå til innhold

Gode forslag til nyfødtgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg venter nå nr 2, og de sier de har alt de trenger. Har mer enn nok klær etter 1. mann. De vet ikke hva de får, så hvis de får jente, kan jeg alltids kjøpe noe rosa, men blir det en gutt til, blir det verre. Tenkte kanskje ullklær, for det er jo alltid godt å ha, men er det noen som har andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullklær er ei bra gave.. ellers vil jeg foreslå fine myke babyhåndklær:)

Skrevet

Da fikk fikk nr 3 hadde vi også alt. trengte absolutt ingenting!!! :)

Det finteste vi fikk da var En stor gavepakke med barselmat fra mine kollegaer. De hadde kjøpt så utrolig my god mat mat som vi koste oss masse meg; brød fra baker'n, gode oster, kjøttpålegg, masse god frukt, sjokolade, juice, litt barnekjeks til ungene osv.

Skrevet

Er stor fan av kurver med diverse innhold.

Med f.eks:

Vaskekluter, små myke håndklær, en rangle, babyolje (evt andre stelleprodukter), ullsokker, smokk, tåteflaske, bleier, hårbørste

Eller "mitt første år"-bok, ullteppe/vognteppe, bæretøy, vognpynt

Skrevet

litoja&Nemi♥ 13.05.06♥:

Det var et VELDIG godt tips!! det kan jeg vurdere:) se om jeg finner en fin, rimelig kurv et sted

Skrevet

Kommer litt an på når på året barnet er født, men høst, vinter, vår-barn får av meg fleecepledd (jeg fikk to til mine jenter, og det har vært gull verdt) og en eller annen lite kose-leke-dings :o)

Skrevet

jeg ble veldig glad for en sånn spille"dåse"bamse som vi hang på vogna, senga osv:)

Skrevet

Bæresjal :)

vi gav dette i barselgave til noen venner. Så at de var litt sånn "trenger vi dette?". Men dagen etter fikk vi den meldingen. De var frelst. De hadde endelig fått hendene litt fri, og ungen bare sov og sov. Hadde IKKE sovet noe nesten tidligere :)

Skrevet

Jeg strikker babyteppe til broren til samboeren min:) koselig å få noe hjemmestrikka visst man kan strikke da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...