Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Ei venninne av meg venter nå nr 2, og de sier de har alt de trenger. Har mer enn nok klær etter 1. mann. De vet ikke hva de får, så hvis de får jente, kan jeg alltids kjøpe noe rosa, men blir det en gutt til, blir det verre. Tenkte kanskje ullklær, for det er jo alltid godt å ha, men er det noen som har andre forslag?
atsjo Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Ullklær er ei bra gave.. ellers vil jeg foreslå fine myke babyhåndklær:)
Kamomille Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Da fikk fikk nr 3 hadde vi også alt. trengte absolutt ingenting!!! Det finteste vi fikk da var En stor gavepakke med barselmat fra mine kollegaer. De hadde kjøpt så utrolig my god mat mat som vi koste oss masse meg; brød fra baker'n, gode oster, kjøttpålegg, masse god frukt, sjokolade, juice, litt barnekjeks til ungene osv.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Er stor fan av kurver med diverse innhold. Med f.eks: Vaskekluter, små myke håndklær, en rangle, babyolje (evt andre stelleprodukter), ullsokker, smokk, tåteflaske, bleier, hårbørste Eller "mitt første år"-bok, ullteppe/vognteppe, bæretøy, vognpynt
Gjest Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 litoja&Nemi♥ 13.05.06♥: Det var et VELDIG godt tips!! det kan jeg vurdere:) se om jeg finner en fin, rimelig kurv et sted
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Kommer litt an på når på året barnet er født, men høst, vinter, vår-barn får av meg fleecepledd (jeg fikk to til mine jenter, og det har vært gull verdt) og en eller annen lite kose-leke-dings )
Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 jeg ble veldig glad for en sånn spille"dåse"bamse som vi hang på vogna, senga osv:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Dersom du er kreativ kan du jo lage ei bleiekake: http://images.google.co.uk/images?um=1&hl=en&q=diaper+cake+ http://www.youtube.com/watch?v=-bKwE9POjnE
viertre + spire Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Bæresjal vi gav dette i barselgave til noen venner. Så at de var litt sånn "trenger vi dette?". Men dagen etter fikk vi den meldingen. De var frelst. De hadde endelig fått hendene litt fri, og ungen bare sov og sov. Hadde IKKE sovet noe nesten tidligere
To prinsesser Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Jeg strikker babyteppe til broren til samboeren min:) koselig å få noe hjemmestrikka visst man kan strikke da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå