Shiny84 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg lurer på om jeg kanskje har fått blindtarm betennelse eller no?!... i natt fikk jeg plutslig så j........ vondt i - ja underlivet, kjenntes ut som eggstokkene og livmor egentlig. Har jo lest litt at blindt. bet. symtomer er smerter rundt navlen som flytter seg til hoyre side, men det gjorde det ikke. Hadde vondt lenge.... men jeg var litt på druen i går, så det tok vel toppen av smertene så jeg klarte å sovne. I dag gjør det ikke så vondt, men mer når jeg hoster og strekker meg osv... er drit ømt der nede og føler meg herja liksom, kjenner ut som om noe tyter ut når jeg hoster.( vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) Hadde samme greine en gang når jeg var gravid med nr 2 men det gikk over av seg selv. tom en test i dag morres og den var neg, noen som vet hva det kan være... blir bekymra....... hvis det ikke gir seg så dra jeg n ok til lege til mandag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå