Shiny84 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg lurer på om jeg kanskje har fått blindtarm betennelse eller no?!... i natt fikk jeg plutslig så j........ vondt i - ja underlivet, kjenntes ut som eggstokkene og livmor egentlig. Har jo lest litt at blindt. bet. symtomer er smerter rundt navlen som flytter seg til hoyre side, men det gjorde det ikke. Hadde vondt lenge.... men jeg var litt på druen i går, så det tok vel toppen av smertene så jeg klarte å sovne. I dag gjør det ikke så vondt, men mer når jeg hoster og strekker meg osv... er drit ømt der nede og føler meg herja liksom, kjenner ut som om noe tyter ut når jeg hoster.( vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) Hadde samme greine en gang når jeg var gravid med nr 2 men det gikk over av seg selv. tom en test i dag morres og den var neg, noen som vet hva det kan være... blir bekymra....... hvis det ikke gir seg så dra jeg n ok til lege til mandag..
**Baby**number**two** Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Vet ikke hva det kan väre, men kanskje lurt å ta en tlf til legevakten? Spörre om de synes du skal ta en tur til doktoren. Sikkert ikke noe alvorlig.Men ikke bra å gå hjemme og beskymre seg. De kanskje kan svare deg over tlf hva det kan väre.
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Dersom det er saann at du ikke klarer aa ligge med hoyre fot utstrakt og at du har ganske sterke smerter naar du presser ned i magen med fingrene mellom de nederste ribbeina og hoftekammen, litt mot navlen, og slipper hurtig, kan det tyde paa blindtarmbetennelse. Og normalt sett er denne betennelsen saa smertefull at du er sengeliggende og de fleste kaster opp i tillegg
Shiny84 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 er ikke så ille nå lenger.... stikker en del og er øm, så er nok muligens noe EL smerter, men jeg har aldri hatt det før..... rart.... men , men så lenge jeg ikke har vondt så er det jo greit
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Høres ut som kraftige el-smerter! Hvor i syklusen er du?
Shiny84 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 er vel rundt EL pleier å ha sykluser på 31 dager, men forrige mnd så var den nede i 23.... så i følge 23 dagers så var el for noen dager siden vel---- hadde mens 19.10 rart da, så vondt ved EL.... da jher jeg fått nyvunnet respekt for alle som klager over smerter ved eggløsning!!! he, he, gjør vondt når jeg trykker der enda, på begge eggstokker og stikker noe veldig i tappen eller hva det er.. hadde sex i går , men før det så hadde vi ett opphold på 4-5 dager tror jeg det var...... spørs vel om det blir no da?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå