Gå til innhold

Noen som merker noe til hormonene?


Babyenmin

Anbefalte innlegg

Eller er det bare meg? Blir fort glad, sint og trist. Vi var å skulle leie en DVD i går, typen min ville ikke se den jeg hadde valgt, men han fant en annen han ville se, som jeg selvfølgelig ikke ville se, kjennte nesten tårene kom ikke på DVD sjappa. Veldig grusomt, jeg har som regel stor kontroll over følelsene mine. Føler jeg sipper som en unge. Går mest utover min kjære, uten noe grunn, av og til så føler alt han gjør er galt. Vi har hatt det supert sammen før, så det må jo være hormoner, er 5+3. Er det bare meg? Er det galt, eller normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!! er helt sjukt.. er pottesur for det aller meste, men glemmer meg ut og skinner som ei sol innimellom, helt uten forvarsel. griner som en unge hver gang samboeren går ut døra. alt min gjør er også "galt". helt uten grunn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke er bare meg, alt jeg likte med typen min før er galt nå, han kan gå meg på nervene bare han prøver å være snill. Men jeg vet selv at jeg er sånn, men greier ikke å forandre på det, får dårlig samvittighet etterpå noe som også er nok til at tårene kommer. skal starte på jobb nå på mandag, lurer på hvordan det går, kommer til å grine på jobb hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sur og hissig... Skikkelig lite temperament. Stakkars barna mine. Mamma tåler ikke så mye lenger før det renner over. Men går fort over da. Blir litt stressa over at jeg ikke har helt kontroll over meg selv liksom... Så er jeg veldig trøtt... Litt tidlig kanskje?? 5+0 idag. No skal jeg finne senga. Natta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...