Gå til innhold

Hvor lenge i parforholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere vært/var dere sammen før dere kom på tanken om barn? :) Eller følte at tiden var inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år. Har ventet på min biologiske klokke, som ikke har begynt å tikke før nå :-)

Skrevet

Vi hadde värt sammen ca 1 år når jeg ble gravid med vår datter. Nå har vi värt sammen i over 4 år og planlegger nr 2.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 5 år da begge ble klare og vi begynte å prøve. Prøver fortsatt på nr. 1 :)

Skrevet

Vi hadde vært gode venner i 2 år da vi bestemte oss for å bli sammen og starte familie. En måned senere var jeg gravid ;-) Nå er dette 1 år siden og nå er jeg her fordi jeg lurer på om jeg er gravid igjen. Har IKM i morgen :-)

Skrevet

Da vi hadde vært sammen et år, viste vi at vi ville ha en fremtid sammen med barn og hele pakka. Men syntes det var for tidlig, ville ha et mer stabilt liv med jobb og stor nok plass.

I våres begynte vi å snakke om at nå begynte livet vår å bli "babyklart", så vi startet prøvingen nå i høst, da hadde vi vært sammen i 2 1/2 år.

Skrevet

vi hadde vært sammen i 2.5 år når jeg ble gravid med nr 1...

Skrevet

Vi snakket faktisk om barn på første date.. Mye fordi vi var klar for å satse på et skikkelig forhold begge to, og ikke ville "kaste bort tida" på en som ikke var på samme sted i livet som oss selv.

Også var vi sammen i ca 1 år før vi giftet oss, var egentlig enig i at vi skulle være gift i 2 år før vi begynte å prøve, men etter 4 mnd så sa mannen min at han ville ha barn nå.. Da hadde vi vært frem og tilbake på det noen mnd allerede, hehe :)

Og var nok like greit at vi begynte å prøve, for her sitter vi 1 år etter uten at noe har skjedd. Ingen kjemiske graviditeter, ingen skyggestreker - NADA.

Skrevet

Har vært i sammen i snart 2år og tenkte vel på barn etter 1 1/2 år.

(jeg har nok tenkt litt lenger på barn men det var da vi snakket om det)

Har prøvd å bli gravid i noen mnd. nå

Skrevet

Hadde vore i lag i 3.5 år når eg vart gravid med nr 1...no har me vore i lag i 8 år og har 3 søte små=)

Skrevet

når jeg begynnte og tenke på det? kanskje etter 3-4mnd.. når jeg endelig turte og ta det opp 2år... hehe...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har vært sammen i snart 9 år (gift i 5), og fikk vårt første barn i år. Men vi har prøvd ei stund, da. Begynte å snakke om barn tidlig i forholdet:-)

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 4 år og jeg ble gravid etter bare 3 mnd etter at vi ble sammen.Ikke helt planlagt med andre ord, nå har vi en liten frøken på litt over 3 år og håper på en lillebror eller søster snart:)

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 4 år, begynte å prøve etter 3 år, har bodd sammen i snart 2 år :)

Skrevet

2 år:)

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år i disse dager. Har prøvd i 7 mnd, men snakket om det ca 2 år. Tok litt tid før han ble klar :P

Skrevet

1år 8mnd her;) Han har villet i kanskje ett år nå, men jeg har gått på skole og tatt lappen. Nå er jeg dog ferdig, og klar jeg også! :)

Skrevet

vel her har ting skjedd i en fei! møttes sommeren 2006, jeg hadde studenthybel,men flyttet omtrent inn til han med en gang,dvs i november begynte vi å snakke om at jeg måtte si opp den for det var jo bare sløs med penger... så 1 desember testet jeg positivt! Hadde snakket om barn og at vi ville prøve, men egentlig ikke prøvd "skikkelig" på den måten mange gjør her;) giftet oss mai i år og nå skal vi prøve på nr 2! Denne gangen tenkte jeg å prøve eggløsningstester og sånn! Håper det funker og at det går fort:)

så foreløpig har jeg vel rekorden om hvor raskt ting kan skje?!

lykke til uansett når du/dere bestemmer dere at tiden er rett for å få smått;)

Skrevet

vi var sammen i 3 år før vi beg å prøve.... har nå vært sammen i snart ni år og har 2 stk, lurer på nr 3 .... he, he, iddelt sett så beg vi prøving til våren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...