Gå til innhold

Heihei. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere vært/var dere sammen før dere kom på tanken om barn? :) Eller følte at tiden var inne?

Meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vel vært sammen i en tre års tid, da vi begynte å tenke litt på det, uten at det var så aktuelt, eller helhetlig, men litt sporadisk tanker. Nå har vi vært sammen i fire, og skal begynne prøvinga etter jul. For vår det har det med alder å gjøre, at vi føler vi har opplevd og gjort ting som utenlandsopphold, studier og levd med frihetsfølelsen. Vi er rundt midten av tjueåra. Nå har vi roa ned generelt, og er klare for å bli tatt av storm med en liten en i huset... Enn dere anonym?

Skrevet

Etter ca 1,5 år begynte vi å planlegge lillegutt. En måned før 3-års dagen vår fikk vi han;) Vi hadde faktisk snakket om det før også, men ventet på rette tidspunktet. Følte egentlig aldri at det kom, så tilslutt bestemte vi oss at vi heller måtte legge hverdagen tilrette for det nye familiemedlemmet. Og siden vi brukte noen måneder på prøving, så ble vi mer og mer gira på en liten baby.

• 3 uker senere...
Skrevet

Første barnet vårt dukket opp som en overraskelse ;) Og da hadde vi ikke kjennt hverandre så mange mnder akkurat:) Men når det er riktig, så er det riktig! Nå er vi gift og vil gjerne lage søsken:) Det har vi tenkt av og på om siden gutten vår var noen mnder. Nå er han 2,5 år

Skrevet

Hei.. Jeg og samboeren har vært sammen i 8mnd, vi har allerede begynt å tenke på barn. Men vi skal vente til forholdene ligger litt bedre til rette for å få barn, så da blir det prøving til sommeren. Da har vi vært sammen i over et år, noen vil sikkert mene at det blir altfor tidlig, men som hun ovenfor sa (husker ikke nicket:P), er det riktig, så er det riktig:D Gleder meg veldig mye og det gjør samboer også, to skal bli til tre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...