Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uggs! Hva synes dere om det? Ser det er "in" for andre gang nå og kan ikke med min beste vilje skjønne hvorfor. Det må være de styggeste skoene jeg noensinne har sett, og ikke kan de vel være hverken vanntette eller spesielt gode for føttene?

Hva synes dere om disse skinn-ute-tøflene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kler det andre ikke.. Jeg kunne aldri plassert noe sånt på bena mine..

Skrevet

Jeg er en av de som synes de er ganske kule faktisk! Hadde kanskje vært skummelt å gått med de om INGEN andre gikk med de, men..

Jeg har kjøpt meg sånn, og de er såå gode, nå når det er så kaldt ute, deilig! :D HOT!

Skrevet

Har du en link til et par så jeg kan se? Finnes det ikke masse varianter av de der?

Skrevet

Liker ikke de strikkede, men de i skinn synes jeg er helt ok :)

UTROLIG gode å gå i og ordentlig varme, og noen ganger betyr komforten mer enn hva utseende gjør.

De er kanskje ikke så pene, men ikke utrolig stygge heller synes jeg :)

Synes også det ser MYE mer dumt ut med høyhelte støvletter på lekeplassen for eks enn uggs ;)

Lurte på om jeg skulle kjøpe meg uggs i år, men tror jeg skal gå for noen svære kolosser fra sorel isteden :) og de er enda styggere hehehe..

Skrevet

Der var det jo faktisk noen tøffe.. Hehe.. Jeg så for meg Uggs kun i den klassiske varianten som som de hadde der inne.. Og dem liker jeg ikke.. Så klassisk liker jeg ikke.. men noen av de andre variantene var greie.. =)

Skrevet

Synes de er grusomme. Gode å gå i eller ikke, hadde aldri i mitt liv vist meg utendørs i slike.

Skrevet

Hihihi. Jeg har svære Sorel-klosser. Synes ikke de er styggere. De ser ut som vintersko:) Og de tåler masse. Fikk de i fjor og har brukt de i all slags vær. Alltid vær varm og tørr på beina. Også er de utrolig gode, så de anbefaler jeg, Mami:)

Er enig i at det er finere med uggs enn støvletter med høye heler på lekeplassen da. men Sorel er enda finere:P

Skrevet

Blekkis, jeg er enig i at mange av de andre modellene er veldig fine, men det er jo ikke dem vi kaller uggs i norge. Uggs har jo blitt en betegnelse på den modellen uansett om det er av merket Ugg eller ikke. Akkurat som man kaller alle termostøvler for cherrox.

Skrevet

Hehehe ja de ser ut som fjellstøvler, ikke særlig lekkert i mine øyne :) uggsene er jo litt mer anonyme ihvertfall.

Men i år blir det masse trilleturer på snø og is for min del og da må man nesten ha gode sko :)

Kan ikke være jåle bestandig når man har små barn hehe..

Skrevet

Mami, jeg vil heller gå i "fjellstøvler" enn "pelstøfler" på vinteren altså:)

Skrevet

NOT! Det er faktisk tredje bølge med Uggs. Noen få passer i skoene, som i seg selv ikke er bene. Har en litt kraftige legger mister en helt anklene og formene, og det blir tømmerstokk ben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...