vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 må mamma bestandi rakke ned på meg?? er 23 år bor sammen med samboer å de to barna mine. men er bestandi noen ting hun klager på. nå er minsten syk igjen , forkjølet og feber. å bestandi når det er sykdom inn i bilde er det jeg som ikke har gjort bra nok jobb, da har jeg ikke hokdt det ryddig , ikke reint nok osv. plages med astma hele familien her så vasker å rydder gjør jeg ...vasker minst en gang i uka. å vis datteren som er 7 har på seg klærne selv blir hun sur på meg for de jeg ikke bryr meg om hjelpe henne. Er bestandi noe galt jeg gjør i hennes øyne , enten har jeg på en bukse som ikke faller bra i hennes smak eller så er barna kledd i noe for stort eller smått. må bare få luftet litt her.. *arg* tenkte det var normalt att barna var syke en gang i blandt jeg ...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 sånn var moren min også. helt til jeg begynte å svare "jeg ønsker ikke å gi småen samme oppvekst og oppdragelse som jeg hadde. derfor gjør jeg en del ting andeledes en det du gjør" da ble det stille gitt
-MtG- Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Vil bare si at det er absolutt ikke deg det er noe galt med. Jeg er selv 23 år, venter nummer to og mini har vært mye syk. Har aldri hørt noe om at det er min feil. Og det er det ikke heller. Det er ikke din feil at barna blir syke innimellom. Det er helt normalt! Og mini her går i både for stort og for smått tøy stadig vekk, ikke lett å ha alt i passe størrelse når de vokser så fort. Om buksa er litt kort på beina synes ikke jeg set gjør noen ting og jeg bretter gjerne opp ermene på genseren også. Jeg synes du skal fortelle moren din at du ikke synes noe om at hun sier negative ting om deg og spørre om hun ikke heller kan støtte deg og skryte litt av deg for den gode jobben du gjør. Det fortjener du så absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå