Gå til innhold

Må mini har cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må 2-åringer ibhg ha cherrox? Fikk beskjed i skobutikken at Gore-tex var nok da disse er vanntette. Har veldig problemer med klamme føtter og føler mini er avhengig av sko som puster. Kan jo bare skylle Gore.tex støvlene hvis de blir altfor skitne da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forhørt meg litt om dette, og funnet ut at det er best om vi kjøper både vintersko og cherrox.

Cherrox passer best når det er slaps æsj, og siden Gore tex skoene vi snuppen har nå ikke er så høye, og støvlene fort blir for kalde, må vi nok kjøper cherrox også.

Jeg spurte i barnehagen også, og selv om hun ikke syns noe om å skulle fortelle meg hva vi burde kjøpe, fikk jeg lurt ut av henne at det beste for ungen var nok et par av hver. Hennes erfaring :)

MEN! Om huden på føttene til minien din ikke tåler å blil klam, er det jo absolutt ikke best for dere, så da er nok forslaget ditt et godt alternativ! :)

Skrevet

Vi har ikke hatt cherrox hverken i fjor eller i år og har ikke savnet det et sekund. har ikke sett noe behov for det når han har gode goretex-sko. De er like høye som cherrox så det kommer ikke noe vann inn i de.

Vi har hatt støvler, eventuelt med ullsokker i før det ble kaldt nok til å bruke vinterskoene og nå når det har vært ca. 2 grader og sørpe har vi brukt gore tex. helt supert.

Også er jeg imot cherrox da:) Synes det er noe ordentlig tull. Liker ikke støvler heller, men det måtte vi jo bruke en liten periode.

Skrevet

Vi hadde cherrox i fjor.. Men ble aldri brukt.. I år skal vi ikke ha det.. Han har vintersko som han bruker i barnehagen og hjemme.. De har holdt unna både våt og tørr snø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...