Nanamor Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg er i dag 9+1 og har fått litt lyserødt blod på papiret når jeg har vært på toalettet i dag... ? Noen som har opplevd det samme? Bør jeg kontakte lege i dag, eller vente til mandag? Kjenner jeg blir livredd her... Hjelp!!
Suretær Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg er 9+2 og fikk det samme idag. Lyserosa slim liksom.. Vet ikke om det er farlig, håper noen andre kan svare..
Ayka 09+13+14 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg har blødd to gang så langt i svangerskapet,og har fått beskjed i fra legen at jeg mest sannsynlig kommer til å blø mere. Etter 2.blødning fikk jeg en del smerter,og legevakta ville ha med på UL. Alt så bra ut,men morkaka lå langt nede,og det var mest sannsynlig den som ga med blødninger... Det var helt normalt,ikke farlig,og det ordnet seg mest sannsynlig iløpet av svangerskapet. Det er jo helt normalt å blø litt...det er like normalt å blø,som det å ikke blø. Tynne blodårene nedi "der" har jo lett for å sprekke,og gi småblødninger. De kan sprekke ved at man feks.løfter litt for tungt,eller etter sex o.l. Helt ufarlig! Jeg fikk beskjed om at hvis man blør mye..eller har menslignende blødninger,så kan det være greit å kontakte lege. I mitt tilfelle kontaktet jeg lege pga sterke smerter... Hadde du bare litt lyserødt blod på papriet,så kan det nok vente til mandagen. Ikke sikkert at du trenger kontakte lege da heller
Nanamor Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Tusen takk for svar, merker jeg blir litt hysterisk her... Tror jeg tar en tlf til legen på mandag, sånn for min egen skyld...håper virkelig det ikke er noe å bekymre seg for.
Ayka 09+13+14 Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Selvfølgelig,er man veldig bekymra så tar man en tlf til legen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå