Gå til innhold

Navn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som allerede har begynt å tenke på navn? Og har Dere lyst til å dele noen av navneforslagene med resten her inne? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har vi snakket om navn i over et år allerede :P

Det blir mest sannsynlig dobbeltnavn,da jeg har et stooort ønske om å også bruke navn etter noen av mine besteforeldre/oldeforeldre.

Her er iallefall noen av våre forslag:

Alma (etter min bestemor)

Nils Henrik (min oldefar)

Tirill

Joshua/Johannes (etter bestefar)

Nathalie

Asmund/Åsmund

Sara

Skrevet

Vi har klart jentenavn, men om det blir en gutt til så veit vi ikke.. Har ikke akkurat diskutert det noe særlig enda ;)

Skrevet

Det må dere jo gjøre ;) Det og fadder er viktig å ha klart leeeeenge før knøttet bli "laget" jo ;p

Skrevet

Hehehe.. du da høna! Faddere blir nok de samme som mini! Ellers er det ikke mye som er planlagt. Hehe..

Skrevet

Jeg har klart jentenavn, gutt aner jeg ikke. Og jeg sier JEG fordi jeg og mannen aldri blir enige, han har en utrolig kjip navnsmak. Så jeg finner et navn og bruker da 7 mnd på å overbevise han om at dette bare må neste hete. he he.

Hans eneste forslag har vært Margit, uttales Mægit her i sør, skikkelig pyton. Guttenavnene hans har vært Nils, Waldemar eller Ragnvald!!!!!! Er det mulig??????

Blir hvertfall ikke han som har siste ordet for å si det sånn :)

Skrevet

Hehe :)

Jeg og sambo har heldigvis ganske lik smak når det gjelder navn :P

Kan være greit at man ha 9mnd'er på seg (+ litt til etter at knøttet har kommet ut) til å bli enige om navn! :P

Skrevet

vi har di klart:) vi vill ha Isak hvis det blir gutt og Sara hvis det blir jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...