Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hei=) 4 dager på overtid, og endelig begynner det å skje ting...tror jeg da;) Er ganske så sikker på at det var den berømte slimproppen ( en grønn geleaktig klump) som kom i morrest når jeg var på do =) Så nå venter jeg spent på andre tegn til at lillegutt vil komme ut=)
Budeia og lillegutt Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei Jeg er 6 dager på overtid, og er også sikker på at slimproppen min "slapp taket" i dag tidlig når jeg var i dusjen Er så spent nå på om alvoret endelig kan sette i gang.. Blei strippa av jordmor både torsdag og fredag, og alt er modent og klart.. Men han vil tydleigvis ikke ut denne lille karen.. Såååååå lei.... Du må oppdatere her om det skjer noe
Nikkan Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg er litt usikker, men jeg kjente det "rant" litt på morningen i dag. Og da jeg tittet i truseinnlegget mitt var det kommet den del brunaktig masse/utflod der. Kan dette være slimproppen??? Jeg er jo bare 33 uker, så jeg ble litt usikker. Har ikke hatt sånn farge på utfloden før. Noen som vet noe om dette? Hadde kynnere med 10-15 min mellomrom i går kveld. Har hatt kynnere siden uke 22 men ikke så hyppige.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Var nettopp på do og fant det jeg tror er slimproppen i truseinnlegget... Det var som en geleklump med litt brunt i (sorry detaljer). Har termin til man 3 Nov. Sist fødte jeg på termin og da gikk slimproppen først etter at riene hadde begynt. Har hatt maserier nå i 2 uker og de siste 2 dagene har de blitt mer intense og regelmessige, men smertefrie... Lurer på når det tar skikkelig tak=) Venter med spenning...
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Hei, noe fremgang hos dere?? Har hatt rier nå i et par timer, kommer ikke ofte nok enda til at vi drar på sykehuset, skal legge meg ned og se om jeg kan sove litt...Lurte bare på hvordan det gikk med dere?
2 x gull Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Min slimproppgikk etter en gyn undersøkelse i uke 35, da hadde jeg 2 cm åpning, hodet festet og moden livmorhals. Dagen etter kom det en brun/blank gelantinaktig greie, som en liten brennmanet...he he. Litt æsj forklaring men...sånn er det. Jeg er 37 uker nå og ingenting mer har skjedd så langt. Har en del tulle-rier i dag, men det tar jeg ikke alvorlig lenger for det stopper alltid opp og blir til ingenting etter noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå