Gå til innhold

Noen flere som har begynt aa reise seg?


endeli kom supergutten!

Anbefalte innlegg

Gutten min begynte aa reise seg i forrige uke. Naa haler han seg opp paa alt han kan finne som er i passende hoyde. Han har ikke fylt 8 mnd saa jeg synes det er alt for tidlig. Man maa folge med han HELE tiden for han har ikke balanse i det hele tatt. Dessuten skjonner han ikke at han maa holde seg fast saa hvis han finner noe spennende slipper han taket. Har hatt flere nesten ulykker hvor han plutselig har halt seg opp paa et haandtak eller bord og vi har akkurat rukket frem for han deiser over ende. Og vi som hadde faatt huset babysikret for krabbing og begynte aa fole oss litt ovenpaa hvor vi kunne snu ryggen til innimellom. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D var jemmen tidlig.. må nesten si jeg er glad ikke snuppa mi har begynt me d ennå. Hun åler seg bortover gulvet og har nok me d ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboen her reiser seg overalt. Snakk om overgang da.....skikkelig travelt blitt, hehe.

På en uke har han gått fra knesittende og nå stående alle mulige plasser. Han er 7.5 mnd...så det er litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, her reiser hun seg opp. Begynte å krabbe og reise seg opp samtidig. Da var hun 6,5 mnd. Noe tidlig det her synes jeg, men tulla er fornøyd som bare det. Hun er allikevel rolig. Fornøyd med å nå akkurat de lekene hun vil, og mer til. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, og det er superskummelt!! Hun har jo ikke noe særlig balanse og jeg er så redd for det lille hodet som smeller i gulvet. Går etter henne hele tida, så sofaen står ubrukt mesteparten av dagen nå;-) Hun synes det er veldig gøy å bare holde seg med en arm, så står hun der å veiver med den andre - akkurat som om det hjelper balansen...hehe;DD Jeg vet faktisk ikke om jeg tør å ha henne på barnepassen på treningssenteret heller, kan jo ikke forvente at de løper etter henne..Hva gjør dere med det? Mamma mener jeg bare skal la henne dette...nå skjønner jeg hvordan jeg har blitt så uredd!! Men jeg synes hun er så altfor liten enda, hun har jo bare akkurat blitt 7 mnd!

 

Men etter at hun har begynt å krabbe og røre mer på kroppen har hun blitt enda mer fornyd:-) Hun kommer krabbene mot meg med det søte smilet:-) da smelter mammahjertet tvert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det høyt å lavt ogå hele dagen:-) reiser seg overalt. begynnte for to uker siden.da var ho 7,5 mnd. tulla har også begynt å gå litt langs sofaen, og elsker å holde i bare fingrene mine å gå på gulvet. løfter beina som en prest:) går alene på gulvet å skyver lekekassen foran som støtte(lekekassen står da på hodet)hun er nå akurablitt 8mnd.synes det er tidlig. balansen er det jo så som så med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...