Gå til innhold

cec26

*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Får du inn noe på meg?

Jeg og samboeren lengter så fryktelig etter å bli gravide etter SA for litt over ett år siden.

Jeg er født

22.06.83

Han er født

12.03.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TIL CEC26

Jeg og mannen min ønsker oss så innmari en liten skatt.

Kan du se noe på oss

Jeg 28 02.87

Han 08.01.87

Skrevet

ser du har spådd noen her.. kan ikke du spå meg.. er litt lenger oppe her.. ser du om e blir gravid snart og hva får e? 071282 sambo 141177

:):)håpe du svare...

Skrevet

Slenger meg på her også:)

Fikk med meg at du hadde skrevet at du ikke fikk opp noe på alle og at du ikke svarer på de, så hvis du svarer de som skriver etter meg så tar jeg det som at du ikke har fått opp noe på meg:)

Jeg lurer på 3 ting:

1) Hvor mange barn får jeg (er spådd mange så er litt spennende å høre hva du tror)?

2) Hvilke kjønn får jeg?

3) blir jeg gravid i 08 eller i 09?

Håper du klarer å lese meg:)

Skrevet

sanka

Hei hei;) føler du nettopp hvar vært gravid jeg? kan det stemme? men ser gravidtiet på deg, men tror kanskje du må vente noen mnd til? har du regelmessig mens?

Skrevet

Hei cec26, jeg ser du har vært på for ikke så mange minuttene siden...jeg har lagt inn ett innlegg,legger det på igjen i slutten av dette...kunne jeg iallefall bare fått svar på om du kan se noe på meg eller ikke?...hvis ikke blir jeg sikkert sittende her hele kvelden og vente hehe....

takk iallefall:)

Hei du:)

så spennende:) hadde vært veldig fint om du kunne spådd meg:)

gått på hormonpillen i ca ett år...sluttet på de for 6 uker siden ca ,men har enda ikke fått mensen igjen...og bare negative tester:( men er fortsatt optimist på at mensen snart kommer:)

klarer du og se litt inn i min verden og hjelpe meg litt på veien så hadde det vært strålende:)

det jeg lurer på er om du kan se når det klaffer for oss/termin,om alt går bra eller om jeg mister før det sitter? evt gutt/jente??

Meg:06061981

Sambo:17121982

bare gi en lyd om du trenger mer info:)

på forhånd tuuusen takk:)

Skrevet

Hei cec26!

Lurer på om du ser når vi får nr 2?

Jeg; 23 05 76

Han 15 12 75

Takknemmelig for svar:-)

Skrevet

Kan du please ta oss!!!!

Tar det lang tid for oss??

Jeg 28.02.87

Han 08.01.87

Vær så snill...

Skrevet

får du inn noe på meg?

litt spennt og usikker her...

meg: 21.08.73

han 19.09.72

Skrevet

Hei cec26.

Siden du ikke har spådd meg, klarer du ikke å spå meg?

Jeg er født 10.06.75

Jeg vil gjerne vite når jeg blir gravid og om det blir gutt eller jente.

Skrevet

Tingeling27

Hei du;) har sett på deg flere ganger... du er en hard nøtt altså;) hehe.. men det som er problemmet føler jeg er at du ikke har hatt eggløsning... den kommer, men et råd jeg ville gitt deg var og ta akkupuntur, da vil du komme mere i rute fortere da.. hvis du skjønner...

Dere er fruktbare, så dere blir gravide, men du må liksom komme i rute igjen i syklusen... men når den først sitter så går det fort;) så jeg vil tro at du er gravid før sommeren... du har en fin kul på magen til sommeren altså...;) lykke til...

Skrevet

*mamma til prinsesse vil ikke*

Hei hei;) jeg klarer ikke helt å lese deg... men får en veldig jentefølese rundt deg... men klarer desverre ikke å få inn når du eventuellt ville bli gravid:... men ønsker deg lykke til...

Skrevet

Oj du har mange å spå, men jeg prøver alikevel:D

Jeg er født 20.04.83.

Han er født 03.10.77.

Er det lenge til jeg blir gravid?:)

Skrevet

Hei

Kan du spå meg også? :)

Har muligens pco så er så redd for å ikke bli gravid igjen.

25.10.85 er datoen min,

Tusen takk;)

Skrevet

Hei cec26,

jeg prøver her også jeg siden den andre tråden er blitt så lang.. Beklager å mase altså, men bare sånn i tilfelle du ikke leser den andre tråden da :o) Jeg er født 08.08.75 og mannen min er født 20.08.74 - og vi er prøvere :o) Ser du noe på oss med det første?

Skrevet

Hehehe...tuusen takk, jeg vet jeg er en liten hard nøtt hehe...gir meg ikke helt med det første:) men er utrolig takknemmelig for at du tok deg tid til å svare meg.

du kan ikke se kjønn?? jeg håper virkelig vi får det til å klaffe før sommeren iallefall:) håper barna dine blir friske snart, sender noen blifriskvibber til dem:)

ha en fin kveld og takk igjen:)

og en klem til deg:)

Skrevet

Hei!

Ser du har mange som ønsker å høre fra deg.

Men jeg bare må spørre deg jeg og.

Vår barnløshet er vår store sorg,vil jeg noen gang bli gravid?

Jeg 05.11.71

Han 09.06.66

På forhånd hjertens takk...

M.

Skrevet

sender inn en søknad på denne tråden også jeg.. hehe.. en må jo prøve seg...

er det snart min tur? kjønn?

280384 er min fødsels dato=)

takktakk

Skrevet

Tingeling27

Bare hyggelig;)

Det første som slår meg er en liten jente altså.. men ser en gutt på deg og...mmmm--- enten to tette,eller så kan det være at du får to eggløsninger og få to egga tvillinger da... vansklig å si... men jeg tror i utgangsapunktet at det blir to tette...;)

Ja, jeg håper de blir veldig fort friske...også har det "tredje" barnet... den største ( min kjære mann ) hehe... som er litt forkjøla da...uff... stakkars, han er jo bare såååååååååå syk da.... pøh... mannfolk, tåler ingen ting...hehe... nei, imorgen blir det shoppingtur på meg...mamma kommer og skal passe gutta... gleder meg såååå mye.. tror jeg skal bruke veldig lang tid ...hehe

Skrevet

Oj oj!! Tusen takk for svar:) Håper virkelig at du har rett! Veldig glad for at du tok deg tid:) Lykke til med prøvingen du/dere også!

Skrevet

Hei klarsynte cec 26!

Kan du se om jeg kommer til å bli gravid snart? I år?

Meg 29.04.77

Han 03.06.80

På forhånd tusen takk! :)

Hilsen fra Pocahontas

Skrevet

Hei:)Vil så gjerne ha nummer 2.. Kunne du være så snill å spå meg?:)

Noen ting jeg lurer på:

1. Når blir jeg gravid?

2.Hvilke kjønn?

3.Hvor mange barn kommer jeg til å få?

Setter pris på at du vil hjelpe oss:)

7.4.88 er min fødselsdato:)

På forhånd takk:)

Skrevet

Hei cec26

Jeg er en til av de som maser...

Greier du å lese meg?

Jeg har to barn og vil så gjerne ha en til.

Kan du se om det blir noen i nærmeste fremtid? Og eventuellt kjønn?

Jeg 12.09.73

mann 22.07.67

barn 23.07.06 09.04.08

Tusen takk på forhånd

Skrevet

åååååååå...det var spennende lesning hehe...jeg har en jente fra før på 3,5 år, kan det være henne du ser??? ellers så er jo faktisk svigermor tvilling, så kan jo ligge i noen gener der kanskje?? shit assa om det blir tvillinger hehe....

hehe det tredje "barnet" er jo alltid det sykeste hehe...er vel en grunn for at mannfolka ikke er satt til de som skal føde hahaha;) shopping blir fint, det skal jeg også i dag:) nyyyyyt shoppingen din maxog bruk den tiden du trenger og gjerne litt til hehe :) det fortjener vi jenter inimellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...