2søtesmåh Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Kommer meg jo ikke inn på å endre det jo...Vil ikke være "den som venter noe lenger"...for nå har jeg ventet lenge nok og det er for sent ..."håpet brast" da han faktisk spurte på gaveønsker til bursdagen min på mandag......Hadde jo trodd...men når det ikke blir da, så får det bare være....Har liksom bestemt meg for bryllup til sommerne ellers så driter vi i det....Da er vi for gamle til slikt tull begge to,- he-he... Og noe friere sener på året går bare ikke, hallo, LITT tid må jeg ha på meg til å forberede bryllup..Særlig siden jeg i utganspunktet ønsker å stikke av, men siden han vil ha det radisjonelt og stort så skulle vi ha det om vi giftet oss.... Noen som kan hjelpe ??
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 går inn via din side men herregud da, jenta mi:-) lever i 2008; kan ikke DU fri, da??? Du vet jo at han vil ha deg, og bare er en treiging?? Dagen beres blir like fin på denne måten:-)
2søtesmåh Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 he-he...Jeg tok opp temaet 29.februar i år, om giftemål neste år (10 år sammen da) og joda, han kan tenke seg og gifte seg,- og i og med at jeg hadde noen ideer til hvordan JEG ville fri så nevnte jeg at jeg hadde ideer, men spurte om han ville fri selv..Joda, han ville fri han...SA HAN... Problemet er at det i ettertid har dukket opp så mange ekstrakostnader på huset og bilen at vi har brukt opp stor del av våre sparepenger og økonomien er MYYYE dårligere enn hva den var,- og slengte ut av meg i mai/juni en gang, NÅ kan vi bare glemme bryllup iallefall, det får vi IKKE råd til....og han sa ingenting som samtykket i det akkurat annet enn "det kan vel bli litt dyrt ja.. hva nå DET måtte bety.." men i og med at det nå er NOVEMBER og evt bryllup skulle vært i Juli, så anser jeg det som at også han har synes at det blir for dyrt å gifte seg til sommeren.....SÅnn er det med den saken.. Nå er det ikke noe bittert over dette i det hele tatt, -for har ikke veldig lyst på storbryllup...Det jeg "må ha" i et et bryllup er fin kjole og diamantring (gjerne en enstnens som man kan få for 998- om man følger med !!!) får jeg det,- og bli gift med min kjære så kan resten bare være )
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 det er så utrolig mye kan kan spare penger på ved bryllup:-) fri; nå ikveld. Hiv dere ut i det. Jeg var i et bryllup forleden ; et leid lokale. Godt kjøtt kjøpt i sverige oim du bor sånn at det funker, kokkene var 2 kokkelærlinger, muligens akkurat tatt fagbrevet, blomster; holder lenge med lange marthaliljer. Det er såå elegant. Jeg hadde gladelig byttet bort min altfor dyre grand prixrosebukett om jeg skulle giftet meg på nytt,,fotograf: mange venner med fiiine kameraer. Noen av dem BLIR bra I(selv om fotograf er moro...) kjole: legg in skambud på FINN..masse fint, vanskelig å selge, vanvittig utvalg der.. sko: mine kostet 399 på skobutikk..synes uansett ikke... fri bar ; sverigeturer..blir uansett ikke sååå store kostnader... rødvin, hvitvin, øl, og drinker... gjør det gjør det
2søtesmåh Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Profilen har blitt slettet, men kommer meg ikke inn for å endre nick eller noe annet for den saks skyld............
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 slettet? hm, snodig du får skrevet, da?? rare greier
2søtesmåh Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 ja, merksnodig ) Og takk for supre tips til "budsjett bryllup".... mange kroner å spare inn (har bla annet sett på alkoholkjøp i sverige,- kan HALVERE kostnader om man planlegger litt..) Men nå er jeg sta av de grader,- og manne SA han ville fri og da får han gjøre det....Det er virkelig ikke så viktig for meg å gifte meg nemmelig..VI har det bra som samboere, det er mere for symbolikken, og nå også for størstejenta som virkelig ønsker et bryllup...med prinsesskjole og "krone"...) Og det skulle hun ha fått, om vi så gifter oss hos sorenskriveren bare mann, jeg og barn ) og om mannen drøyer det lenger med å fir, så blir det bare hos sorenskriveren også ) Skal sjekke litt rundt ang profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå