Gå til innhold

Emma eller Mina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker begge to jeg, men skulle jeg hatt et av dem ville jeg sjekket litt hvordan det lå ann i "bygda". Veldig populære navn begge to, og kjedelig å ha samme navn som halve klassen...

I mitt nærmeste miljø er det to som heter Mina i barnehagen, men ingen Emma. På skolen derimot kjenner jeg til tre som heter Emma. Ville derfor valgt Emma jeg, for her ser det ut som det er på vei nedover på 10-på-topp lista.

Skrevet

Det var mine navn også! Har ei jente på 4 år og når hun lå i magen gikk diskusjonen mellom Emma eller Mina. Valget falt på Emma og er veldig fornøyd med det. Nydelige navn begge to:-)

Nå venter vi jente igjen og valget står mellom Leah eller Linea.

Lykke til med valget:-)

Skrevet

I magen min bor det ei lita jente som skal hete Emma, når hun kommer til verden en vakker dag i mars-09 :-) Emma er et av de fineste navnene jeg vet om..

Skrevet

dette var litt morsomt for da jeg var gravid så var det disse navnene det sto hos hos meg også!! som du ser havnet valget på............

Skrevet

sto på, ikke sto hos!! hehe:p

Skrevet

begge er like fine, men hvis jeg skal se på alt mulig rart ville jeg valgt mina.

Skrevet

Mina. Elles blir det Emma 1, Emma 2, Emma 3.. Alle heiter jo Emma. I mi klasse var det tre Marte og tre Marit og dei bleli kalla etternavn "Nilsen", "Hagen" og "Jensen" i 12 år på skulen. Kjipt.

Skrevet

Jeg synes Mina er en litt mer spennende navn enn Emma fordi det er mindre brukt, men ellers er de like fine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...