Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 har egentlig tenkt å ha gaveesker, men kunne tenkt meg også noen fler alternativer.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 enten små papphjerter med navn på festet på glasset med liten klype. eller så kjøper jeg glass så graverer søstra mi inn navn på de.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Vi skal ha "vanlige" bordkort.. Bruker samme type papir som vi bruker på programmer og invitasjoner, printer ut navn på pc, og limer på en liten blomst i en av fargene vi bruker. Vi skal ikke ha gaver til gjestene, syns egentlig det er en teit tradisjon. Som regel er jo det godterier i poser/esker osv, syns det er mest barnslig.. Passer bedre i et barneselskap.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 te-lysestaker (4pk for 19.90 på nille) som jeg maler med glassmaling oppi er det sånne t-lys som de nett har fått inn som julepynt på nille.. hvite med røde glitterhjerter.. også skal jeg har røde spisebrikker kjøpt på sparkjøp
blirjegsnartmamma Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 vi hadde små nettingposer med opera mints, også var det en lapp på sløyfa med navn på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå