missmam Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Vi venter barn nr2.. og han har gått i fra oss.. nå får jeg jo barnbidrag for et barn.. men når man får nr.2med samme far.. Hvor mye ekstra får jeg av han da ? Er det et farsbidrag pr.barn.. eller er det så og så mange prosent ekstra.. eller ???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Mener å huske at mamma fikk for begge to når jeg og søstern var yngre. Men er ingen ekspert på dette =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 da får du bidrag for begge barna. bare og søke om endring hos nav når minsten kommer. (¨på nav her påsto de at man ikke fikk bidrag for føste måneden babyen levde, men det nektet jeg å gå med på og ba henne ringe noen som kunne det og spørre. og da viste det seg at man fikk fra første månede. selvsakt. så om de prøver det på deg også så vær sta)
missmam Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Så deilig da Var det jeg håpet på! Blir spennende å se om han betaler farsbidrag for barn nr.2 da... Men om BF sliter med å betale ... får de noen form for støtte slik at jeg får mine penger uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå