Gå til innhold

Litt skuffet over sambo, men har jeg grunn til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var begge invitert på julebord-tur med sambo sin jobb i helga, det er eieren av butikkene, 5 butikksjefer og med følge. De er på hytter ute på en øy utenfor Gøteborg. Siden jeg nattammer jenta vår og hun ikke tar flaske hadde jeg ikke samvittighet til å være med. Så han dro alene, var jeg som bestemte meg for det da. I går kveld var det fest med pirat-tema, med premie til beste kostyme. Sambo fikk ikke ut fingeren med kostyme, så på onsdag brukte jeg halve dagen på å dra i diverse butikker og handle for han. Kjøpte mye kult og han ble kjempefin.. :o)

Pratet med han igår ettermiddag da de hadde kommet frem og vi ble enige om at han skulle sende bilde når han hadde kledd seg ut så jeg fikk se - siden det tross alt var jeg som hadde kjøpt og planlagt alt og ikke var med for å se.

Men jeg hører ingenting. Sender mld til han halv åtte, halv til, litt over ti og ved midnatt da jeg gikk og la meg. Ikke så masete mld, men på den siste var jeg litt irritert. Han hadde også lovet å ikke drikke seg så full siden han da blir helt idiot (i mine øyne)...og så var det jo med jobben så da er det greit å holde litt stilen. Dette sa han jo selv da, ikke noe jeg påla han. Har nå ikke hørt noe siden kl 17 igår ettermiddag, fikk en tom mld i natt så han var sikkert drita..

Mulig at jeg får mye tilbakemelding nå på at jeg burde unne han å ha det gøy og det gjør jeg jo, for all de. Men når jeg sitter hjemme alene med begge barna kunne han ihvertfall ha giddet å sende et bilde av seg selv med kostyme før han drakk seg full...

Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare få ut litt damp kanskje. He he.. Nå går jeg i dusjen.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brydd meg lite om det dersom han ikke var på en hytte med kun kvinner alene! han har sikkert kosa seg og glemt mobilen i lommen på jakka! La nå mannen kose seg, bilder av utkledningsfesten får du tidsnok sett!

Skrevet

Det vel oss jenter i et nøtteskall at vi sitter og syns syndt på oss selv....

Klart han kunne og burde sendt deg bilde, men kanskje det var planlagt masse aktiviteter for de ansatte med følge?

Da hadde ikke jeg sagt: før jeg kan være med må noen ta et bilde av meg som jeg kan sende til mannen min....

La nå mannen din få sjansen til å fortelle hva som skjedde før du hisser deg opp.

Jeg er også alene med 2 barn og 2 hunder i denne helgen mens mannen er på seminar med sin jobb. Klartd et høres deilig ut med hotellrom og mat, men det under jeg han. Og når neste jentekveld er så er jeg borte med GOD samvittighet. Man må gi og ta!

Skrevet

UNNER mener jeg, går litt fort når jeg skriver og jeg gremmer meg over alle skrivefeilene etterpå....

Skrevet

Dere uttrykker nok det jeg innerst inne vet.., he he.. :o)

Det er kanskje typisk oss jenter, men siden jeg nå satt hjemme og kjedet meg igår blir jeg liksom litt sånn.. "han kunne da ha sendt en liten mld ihvertfall..."

Jeg er litt sånn da, men går alltid fort over igjen.. :o)

Skrevet

Du overdramatiserer og gir mannen din dårlig samvittighet på firmatur, men jeg hadde sikkert gjort det samme:) En er jo ofte litt urimelig når en reagerer sånn.

På en dårlig dag hadde jeg sikkert sagt det til han også. Det er jo hyggelig at du fikser kostyme til han, men var det viktig for han så gjør han det selv. Det er jo mulig å ta det på når han kommer hjem. Det handler vel ikke så mye om bilde eller at han "brøt" en avtale om ikke å drikke seg full (noe jeg synes er litt tull å pålegge din mann når du ikke er der) - men at en ikke føler seg satt pris på. Det er vel kanskje den følelsen du har.

Skrevet

Ikke jeg som har pålagt han å ikke drikke seg full da, det var noe han "påla" seg selv fordi han blir så altfor full og gjør dumme ting. Ang antrekket så var han så stresset og det hang over han.. jeg fikset det for å være snill og han ble kjempeglad.

Jeg kommer ikke til å være sur på han, men han vet jo at jeg hadde lyst til å se antrekket med sminke og alt, og han sa han skulle sende mld.

Er vel som du sier følelsen av å være litt "glemt".. Men koser meg hjemme med barna jeg da.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg! jeg hadde blitt skuffa selv hvis jeg ikke hadde hørt noe siden 17 dagen før!! Men så hadde han også reagert på samme måte til meg.

Skrevet

Ja, det er nettopp det. Vi pleier liksom å sende mld til hverandre når den ene er borte på noe, for å fortelle litt. Og han lovte å jo sende bilde. Jeg gjør også det og vi setter begge pris på å høre fra den andre.

Ja ja.. han ligger nok og sover enda. Glad det ikke er jeg som er fyllesyk.

Skrevet

jeg hadde blitt lei meg. rett og slett, men så sender jeg og kjæresten meldinger med hverandre ofte når vi er ute på ting alene da.

Skrevet

Mannen må få kose seg på tur, når dere har blitt enige om at bare han skulle dra. Jeg irriterer meg grønn over det om min samboer sender melding hele tida når jeg ute for å høre hva jeg gjør og om det er gøy etc. Lar også han få være i fred når han er ute, liker bare å vite når han er på hjemtur, for sikkerhetens del.

Neste gang er det din tur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...