LINDA*** Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Selv om jeg har brent meg på dette fenomenet før, så er det likevel litt annerledels nå (tror jeg;). Skyggen kom opp umiddelbart. IKM i morgen (søndag 02.11) eller mandag. Legger merke til ting i nedre mageregion, en tyngdefølelse... Meeeen det kan likevel være en ny pp som står for tur. Tar en ny test i morgen tidlig. Håper den blir sterkere da!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 oi oi oi... så spennende Jeg måtte også ta ny test idag bare for å se om streken ble sterkere Og ja da... nå kom den opp med en gang og er like sterk som kontrollstreken Så da er det i alle fall økning i hcg Ellers har jeg jo ingen andre "symptomer" enn bittelitt ømme pupper og litt "hoven" i magen på kveldstid. Ingenting å "skryte" av Men du må holde oss oppdatert
LINDA*** Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg oppdatere i morgen tidlig vettu;) Da bare mååå jeg ta en test til. Åccch. Kjenner jeg kommer til å bli skuffa om den ikke blir positiv... Men du.... Du er jo bare helt rå da! Er det mulig liksom!? Syns det er superbra at du er gravid. Helt sprøtt! Husker det var helt uvirkelig sjæl da jeg sjøl var gravid. Tok en test da jeg var 8-9 uker på vei. Trodde ikke helt på det jeg heller;) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå