Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 bf her bryr seg ikke, har aldri sett datteren sin og vil ikke heller.. mora han vil ha kontakt, men får ikke lov av barnefar, men har alikevel gjort det i skjul.. egentlig syns jeg kanskej det beste hadde vært om ho sa det til han, men sånn er det nå ikke.. er heller ikke ofte ho ser ho, kanskje en til to ganger per andre månede.. det er veldig stas når ho er her/eller snupp er der, men utover det hører jeg aldri noe. mamma etterlyser oss jo vist vi ikke har vært der på noen få dager.. er det bare meg som syns det er lite fra farmor sin side, eller er jeg storforlnagen?? sier aldri noe på det, men tenker jo mitt ALIKEVEL.. det jeg føler, er at denen kontakten vil utebli når det går så lenge mellom hver gang... men jeg kan jo ta feil.. vil jo at snuppa skal kjenne familien sin au da.. vanskelig.. måtte bare lufte meg litt..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Har det omtrent likt her. Farmor kommer innom en helg hver 2./3. måned, og barna syns det er stor stas. Det går greit selv om det går en stund mellom:) Hun ringer ikke heller, så ofte. Jeg syns det er bedre med denne lille kontakten, enn at der ikke skulle vært noe i hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 jeg er enig med deg i det altså.. men er bare så redd lite etterhvert vil føre til ingentin...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Ja, men det er jo ikke så mye du kan gjøre med det, uansett:) Her har det holdt seg slik i mange, mange år. En bestemor glemmer sjelden sine barnebarn:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Altså, hvordan er denne barenefaren blitt oppdratt siden han har så stor makt at ikke en gang hans egen mor tør å si han imot. Hun må jo ha dårlig selvtilit som ikke tør å si fra til han at hva han gjør er feil, men men hun om det, det er nok ikke noe som kan tvinges frem og bare det at hun faktisk kommer på besøk og bryr seg er jo i grunn bra. Her bryr ikke farmoren seg noe større, hun ser sitt eneste barnebarn 1-2 ganger i året når faren har han på besøk ellers hører vi ikke noe fra henne. Så la henne heller få ta tiden til hjelp kanskje hun en gang vil se at det hennes sønn gjør er feil og tør å fortelle det til han. Bare så det er sagt min far er heller ikke så ivrig når det gjelder barnebarnet sitt så er sønnen min heldig ser han morfaren sin også 1-2 ganger i året, vær heller gald at du har foreldre som er så ivrige etter å treffe barnebarnet sitt, det er ikke alle som har det en gang.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes du skal være glad for at barnet ditt har en farmor som bryr seg. Farmoren til mitt barn tar kanskje kontakt tre ganger i året. Da er jul og bursdag inkludert. Hun sier hun er glad i barnet mitt, men det er helt umulig å få henne til å involvere seg. Hun liker ikke meg, og jeg tror barnet mitt betaler prisen for det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 takk til dere som har svart.. bare litt godt å høre hva andre tenker.. tror egentlig det hadde vært bedre om ho sa han i mot fordi han pleier jekke seg ned etterhvert.. det har han gjort med meg så lenge jeg bare står på mitt.. vist jeg vakler på noe er han mye vanskleiger.. ho er kjempe snill og kjempe flinke med snuppa så er gull verdt den lille kontakten de har.. bare meg som tenker mye for tiden og analysrere alt.. huff..
Kosel Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Farmor her var også i starten litt redd for å tråkke meg på tærne tror jeg.. Men vi har hele tiden hatt et kjempe godt forhold, bare det at hun har vært redd forå "mase" tror jeg. Så jeg har gjentatte ganger sagt at de bare må ringe meg,komme på besøk, eller komme å ta med seg jr når de måtte ønske - etter en stund skjønte hun at jeg bare var kjempe glad for den kontakten de/vi har og har blitt mere frimodig på kontakten selv også. Så nå får vi stort sett en mld i uka kanksje også er vi eller bare jr der borte annehver/tredjehver uke. Skal sies at vi også har god kontakt jeg og pappaen til jr da, så ingen "hindringer" der i gården..
Kosel Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Jeg har også hele veien sendt de mms bilder av jr, samt mld med små oppdateringer en gang i blant, slik at de alltid har følt seg inkludert og velkomne. Hørt hvordan det går med de og om de vil låne jr en kveld feks..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 takk kosel.. har sendt mms til ho, og får bare koselig tilbakemelding på de.. huff.. hater bare at alt skal være sånn på grunn av den j..... bf.. unnskyld, er bare så lei alt i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå