Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jaja da er jeg et levende bevis på at det FAKTISK går ann å bli gravid på hormonspiral. Skal på sykehuset på mandag og se om det går ann å beholde det eller om det må tas abort. Håper egentlig på det siste da jenta mi er 5 mnd, og jeg fortsatt sliter med bekkenløsning etter fødselen..
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Oi, nå ble jeg faktisk litt nervøs her. Har selv hormonspiral og har hatt en liten gravid følelse. Gratulerer så masse forresten :-) Gjør det du selv føler for og ikke bry deg hvis det kommer noen abort motstandere inn her. Du har tross alt brukt spiral. Lykke til på mandag.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 det lurer jeg litt på. hvordan merker dere at dere er gravid? tror ikke jeg hadde merket det. begge mine er resultat av prevansjon som ikke har virket. har nå spiral. kan jo miste mensen helt på den. så hvordan merke en graviditet da? jeg hadde heller aldri noen symptomer på graviditeten
*Super*Mamman* Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Huff, for en kjedelig og trist situasjon da. Skummelt at man ikke kan stole på noe liksom. Hormponspiral skal jo være like sikkert som kvinnelig sterilisering.. Håper alt ordener seg til det beste for deg:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 ja det går faktisk ann. Jeg vet om to som har blitt det. Spurte en lege om dette. Hvis den er satt riktig på plass skal det være like sikkert som sterilisering. Og dersom man er gravid er det fordi legen har satt den inn feil eller den har ramlet ut under mensturasjon, fikk jeg beskjed om da. lykke til med valget, uansett hva det blir.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Oi! Lykke til uansett hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå