snusk88 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg er ei jente på 20 år som nå har vært alenemor i 1 år. Bf. røk inn i fengsel da jeg var bare 2 mnd. på vei (for noe han hadde gjort før jeg traff han) Det har selvfølgelig vært tungt til tider med kolikk, esomme kvelder osv.. men samtidig har jeg lært å klare meg selv å bli selvstendig. Jeg føler meg som en kjempe god mor, og sønnen min er alt for meg=) meg og Bf har vært sammen i 3 1/2 år og er fortsatt sammen og nå har han fått en dato han kommer hjem på..13 des. Jeg skulle jo helst vært kjempe glad som får han hjem igjen og få hjelp og støtte! men er egentlig livredd... Det er akkurat som om vi ikke kjenner hverandre på samme måten lenger,og jeg er så perfeksjonist når det gjelder sønnen min og rutinene mine. Alt skal gjøres på min måte liksom.. og ikke minst er jeg så vant til å klare meg selv og bestemme alt her i huset. Off.. er så bekymret for hvordan dette skal gå.. Noen som har vært i samme situvasjon eller noen råd fra erfarne mødre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå