Gå til innhold

NOVEMBER er her!! VÅR måned :)


titt'hei

Anbefalte innlegg

Tenk nå er måneden her, da de fleste av oss skal bli mammaer. Jippi!Kjenner det kribler ekstra nå. Det er jo en del av oss som har født allerede også.

 

Jeg har en uke igjen (8/11) og er overrasket over hvor god form jeg er i.

 

Lykke til alle sammen. Snart har vi nurket i armene:) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk på det:) vår måned, som vi har ventet sååå lenge på, nå er det like før. Gleder meg sånn til jenta mi kommer:) lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii:-) Ja det er jo ikke til å tro:-) Tenk denne måneden skjer det (hvis jeg ikke går langt åver tid) termin 26. nov, men håper så på å få litt før:-) Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sprøtt!! Føler at det ikke alltid er gått opp for meg. Termin 13. så innen måneden er slutt, så ER jeg faktisk MAMMA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for å si det rett fra levra,det er helt sykt å tenkte på at man faktisk har en liten en i fanget i løpet av den her mnd :=) er ganske så klar for å få den ut men er ikke helt klar ang utstyr ... er litt treg der ja,men må vel begynne å vaske litt klær så det i hverffall er klar .har termin 27 nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er kjempeklar for å møta babyen! Termin er 5.november. Gjekk 4 dagar over med jenta vår på to år.Hadde håpa å sleppa det denne gongen. Hadde helst sett meg ut denne helga . . . Takk for lykkeønskingar. Ønsker deg og alle andre med termin i november lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske utrolig å tenke på. Selv om jeg jeg er tålmodig på den ene siden synes jeg tiden har gått fort. Jeg har jo ikke termin før 29. og kan vel strengt tatt gå ut i desember før jeg får, men håper selvfølgelig på denne måneden. Lykke til alle sammen og oppdater oss andre her etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden har gått fort, selv om det samtidig føles som jeg har vært gravid i evigheter.

Merkelig å glede seg til at fødselen skal starte, når man VET at det kommer til å bli forferdelig vondt. Men heldigvis er det over så fort babyen er ute, og det man får ut av smertene er jo ABSOLUTT verdt det!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...