Gå til innhold

pusen min er borte :-(

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

den gikk ut i går kveld i 20 tiden. og kom ikke hjem igjen. hun har aldri vært ute hele natten før. men hun kom ikke når jeg ropte i natt. jeg kunne ikke gå ut og lete etter henne siden småen lå og sov. men i dag har vi vært ute og titta, men finner henne ikke noe sted :S

besymra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Har du prøvd å spørre naboene om noen har sett pusen? Har hun halsbånd sånn at folk vet hvem sin pus det er om de finner henne?

Skrevet

hun har ikke halsbånd, men sån ting som gjør at dyrlegen kan finne ut hvem hun er.

har ikke spurt nabone, det er litt tidlig. håper at noen slapp henne inn i går og at det er derfor hun ikke er her. det er litt ekstra ekkelt siden det var halloween i går. mange rare folk ute :S

Skrevet

Huff, hun kommer sikkert tilbake snart skal du se, katter kan jo bli borte litt i blant. Kanskje hun har gjemt seg for skumle monstre?

Skrevet

hehe,. i tilfellet burde det være småen som er det skummle monsteret... hehe..

men det er 2 firemannsboliger i nærheten, hun kan jo ha gått inn i oppgangene der og blitt innelåst for natten. er jo ikke så mange som har vært uten for døren enda.

kommer hun hjem blir hun innekatt :P

Skrevet

Nei huff stakkar:(

Skrevet

Katter kan jo ha det med å farte litt rundt, men det er lurt å ta en runde og lete hvis hun ikke er voksen, og som du sier kan hun være innestengt.

Skrevet

jepp. vi skal gå ut og lete igjen nå. savner henne jeg.

Skrevet

Åh, stakkkar! Det er ikke noe gøy at de forsvinner! Men hun kommer sikkert tilbake!

Oppdater oss da :-)

Skrevet

Uffameg, ingen hyggelig følelse nå pus ikke kommer hjem som hun skal nei. Hender jo at de finner noe superspennende som må sjekkes før de kan komme inn da:) Pusen min er sånn, hvis det er en mus eller fugl han stalker kan jeg rope til nøkken tar meg....han kommer når han er ferdig med det han holder på med. Punktum finale!

Er selvfølgelig ikke noe særlig å tenke på alt som kan ha skjedd, men hun dukker forhåpentligvis opp igjen snart.

Lykke til, si ifra når hun kommer da :)

Skrevet

Uffda, håper du finner henne snart.

Men når hun komer hjem, ta på halsbånd der det står både at hun er øretatovert/shipmerket, og adr/telefonnr til deg. Folk som finner katter uten halsbånd tar de skjelden med til dyrlege for å sjekke om det finnes merking. Men ser de et halsbånd med en adr litt langt unna, eller tlfnr ringer de gjerne.

Skrevet

hun kom hjem nå :-) noen nabobarn som hadde gått halloween i 21 tiden i går og tatt henne med seg hjem. de var så stolte fordi de hadde "reddet" henne.. hehe...

men nå er hun ihvertfall her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...