FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg drømte at du var djevelen i natt (tror kanskje jeg var litt påvirket av halloween ja), men du var ikke noen skummel djevel altså, bare en ganske ulykkelig en som satt midt i et stort nakent rom helt alene og gråt fordi du skulle ønske at du var snill.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Du er jo synsk, det er meg i et nøtteskall!
KaMa Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Ja, spesielt det med å sitte å gråte fordi du ikke er snill. Hva med å heller gjøre et hederlig forsøk på å leve opp til Kardemommeby-reglene? Få deg litt empati og venne det andre kinnet til? ;-) Du har mail fra i går forresten..
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hvis jeg satt midt i et stort nakent rom helt alene akkurat nå hadde jeg egentlig vært en nokså fornøyd liten djevel - fred, ro og mulighet til å handle møbler på loppis hadde vært deilig. Var rommet rent også? i så fall: nirvana! Empati er for pyser og jeg har ikke flere kinn. Du har mail!
KaMa Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Vel, nakne og alene rom = fred, ro og balsam for sjelen. Det skal jeg kjøpe meg når jeg blir rik. Du har skrevne ord som venter deg et annet sted.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg aner faktisk ikke hvorvidt rommet var rent eller ei, men dersom det skulle vise seg å ikke være bra nok virket tårene dine ekte nok til at du garantert kan vekke sympati hos skravlegjengen og få dem til å komme og tenne lys og vaske gulv.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hm, det høres ut som en ide når som helst, egentlig.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg så ikke det fantastiske i ideen min før jeg hadde trykket lagre, jeg skulle jo aldri ha gitt bort den muligheten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå