MrsReaff Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg vet at det er vanlig med mens murringer av og til i starten, men er det vanlig å gå med det uten stopp hele døgnet? jeg er 8 uker forresten..
kvirrevirrevitt Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde det litt sånn m nr 1 + verking i korsryggen. Har hatt det slik nå også (nr 3) -Var faktisk overbevist om at d var mensen som var på vei, -tok litt tid før jeg tok testen -Men nå har jeg hatt et par dager mer el mindre sengeliggende et par dager (omgangssyke), og smerten er helt vekk! Er vel en 7-8 uker på vei... (har alltid hatt uregelmessig syklys, så vanskelig å si Løfter du tungt? kanskje unngå det et par dager + prøv å se om det blir bedre hvis du hviler deg? Ta det opp m legen når du skal til kontroll. Men jeg fikk altså beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg over. Men jeg hadde ikke kjempevondt, altså; bare murringer. Litt plagsomt, liksom. Veldig vondt skal man ikke ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå