Gå til innhold

Da va prinsessen kommet tilverden :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 23 oktober kom lille Gina til verden 3uker før tiden. Hun ble tatt med haste keisersnitt etter at vannet gikk, hun lå i seteleie.

Alt gikk kjempe fint å det var deilig å endelig møte den lille somhar ligget inne i meg i så lang tid.

 

Lykke til folkens gled dere det er en stoooor opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg med prinsessen =)

Skrevet

gralla;)

Skrevet

Gratulerar så mykje!!!!

Skrevet

Ååå, missunnelig!! Har nemlig sett at vi har hatt samme termin.. Det er jo en tankevekker.. kan skje når som helst tydeligvis:) Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Åh, gratulerer!=)

Skulle gjerne ønske min også kom snart.. Blir grønn av misunnelse!:P

 

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Gina:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...