M.G.K Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Torsdag 23 oktober kom lille Gina til verden 3uker før tiden. Hun ble tatt med haste keisersnitt etter at vannet gikk, hun lå i seteleie. Alt gikk kjempe fint å det var deilig å endelig møte den lille somhar ligget inne i meg i så lang tid. Lykke til folkens gled dere det er en stoooor opplevelse.
StjerneBella Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer så mye med prinsessen Lykke til videre
Paulita Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer så mye. Kos deg med prinsessen =)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Gratulerar så mykje!!!!
WPW Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Ååå, missunnelig!! Har nemlig sett at vi har hatt samme termin.. Det er jo en tankevekker.. kan skje når som helst tydeligvis:) Gratulerer så masse!!!
MammanTilKjetil Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Åh, gratulerer!=) Skulle gjerne ønske min også kom snart.. Blir grønn av misunnelse!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer så masse med lille Gina:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå