Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har de siste ukene kjent noe som kan minne om pulsslag i magen. Pulsen har en rytme som kan minne om min egen. Den varer noen minutter, og jeg prøver å få den bort ved å endre stilling. Kommer et par ganger ila en dag. Spurte legen forrige torsdag hva det kunne være men han visste ikke. Mente det ikke var noe farlig, men jeg får det liksom ikke ut av hodet.

Noen som har opplev det sammen, eller vet hva det kan være?

(Jeg er i uke 32 nå)

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sansnynlig så er det babyen din som hikker :-)

trodde også jeg kjente en puls der inne (like min egen), men fant ut at det var hikking. for pulsen til ungen er jo veldig mye raskere.

Skrevet

jepp,hikker min baby også, er 31+4 og kjennes ur som pulsering som du sier egentli:)

Skrevet

ja, jeg kunne ikke skjønne at babyen kunne hikke så fort, men det kunne dne visst... med tiden blir hikkingen mer lik vår egen hikking, med litt mer mellomrom. det har jeg hvertfall opplevd med lillejenta mi. mindre sånn "puls-aktig"!

Skrevet

Det var godt å høre. Da tror jeg at jeg kanskje får slå meg til ro med det. Tenker så mye rart i disse tider. Litt flaut å si det, men tenkte kanskje at morkaka var i ferd med å sprekke. Uff.

Skrevet

Hihihi, jeg har opplevd det samme. Ganske morsomt egentlig. Ei venninne av meg er også gravid, og da hun kjente dette, begynte hun å grine og ble hysterisk; hun trodde bebien hadde spasmer og var syk! Uff, men det gikk bra, da hun fikk vite at det var hikke :D

KLEM

Skrevet

hihi, det er jo bra vi bekymrer oss litt ekstra av og til. Noen ganger har vi faktisk rett!!! vi må ikke glemme det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...