Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på jobb nå,så jeg og ungene skal på kino..15 kr på formiddagen=) Det er kjekt da!!!!

Så kommer sambo hjem fra jobb,og da skal jeg på jobb..

Ungene skal ligge til mormor og morfar i natt,så jeg og sambo skal ute og spise og på kino=)

hehe,benytte mens det er så billig da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal nå koke kakao, smøre på brødskiver, kle på ungene så drar vi opp på Lian i Tr.heim å skal kose oss i dag :-)

Skrevet

Vi skal på besøk til ei venninne som har barn på samme alder som mi snuppe. Kanskje en liten tur innom IKEA for å kjøpe litt flere togskinner og seff UT og leke i SOLA :D

Men aller først: Nystekt brød og kakao :)

Skrevet

Fint på Lian ja=) Der er vi også en del!!!!

Skrevet

I dag skal eg besøke den nye tantejenta mi. Endelig.

Hun ble født på tirsdag, men eg har syke barn. Men i dag skal eg gå alene - kan ikke ta med forkjøla barn på barselbesøk.

GLEDER MEG TIL Å HOLDE BABY. hehe....

Skrevet

Snart vekke mannen, da skal vi en tur på apoteket..

Så hjem for å legge junior, lage geletog, pynte bord, blåse ballonger, ta et bad og ordne klar pølser..

Kl 15 kommer det barn hit i bursdagselskap..

Etter bursdagen skal jeg få junior i seng før jeg reiser til mamma sammen med tante, bestemor og søskenbarnet mitt på jentekveld =)

Skrevet

I dag skal vi rusle en tur til byen(på dagtid). Vindusshoppe og se om vi treffer på noe kjentsfolk:) etter det skal vi gjøre rommet til mini heeelt ferdig slik at det er klart for henne i kveld! Og i kveld skal vi kose oss med baconbiff, gleder meg allerede;-D

Skrevet

Det gleder meg stort å si at vi skal DRA Å SE PÅ HYTTETOMTA VI HAR FÅTT!!! *gliser*

Må vekke mannen nå, må først ut å kjøpe bursdagsgave til barnas oldemor, må starte bort mens det er dagslys. :o)

Skrevet

I dag skal vi prøve finne de siste julegavene.

Håper vi klarer det for sa skal adventstida brukes til å pakke inn gaver, pynte, bake og KOSE oss :o))

Mulig blir en tur innom Ikea også, men tror det vi skal ha er fortsatt utsolgt.

Ellers blir det husarbeid, handling og lek ute i fine været :o)

Skrevet

Vi har nett spist en god frokost:) så skal vi dusje å årne oss snart. Lillegutt skal få sove litt før vi skal ut å gå en tur, å innom å handle+ leke oss.

3 åringen skal hjelpe meg med husvasken oxo hehe. så skal vi hjem å lage taco til middagsbesøket som kommer i 6 tiden:):) gutta skal ha pølse og chips:)

sambo er på sjøen så er bare jeg og gutta som er hjemme,men vi skal no kose oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...