Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Ok, jeg er uplanlagt gravid med nummer to. Nei, det passer ikke spesielt godt i forhold til alt jeg har å gjøre på jobben og at mannen min må reise mye med jobben månedene fremover, men når jeg så betror meg til en venninne får jeg høre at jeg er dum som ikke bare går og tar abort ... hva slags ting er det å si til et voksent menneske liksom?
petite fleur Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Lite gjennomtenkt kommentar fra venninnen din....Finnes MYE verre oppvekstvilkår enn de du nevner!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Hun mente nok at det var dumt med tanke på at det ville være slitsomt å gå gravid men mannen mye borte. Men jo, lite gjennomtenkt kommentar. Jeg ble ganske irritert. HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Ting blir ikke alltid som man planlegger, og det og ta abort er ikke bare bare, så det var en sleivete kommentar!! Lite gjennomtenkt må den ha vært. Får håpe hun skjønte det og beit seg i tunga, for det går ikke an å si sånt til en som er i en slik situasjon som du er! Klem til deg. Og selv om du sikkert har skjønt det selv og; du er ikke dum om du ikke bare tar abort!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 At mannen din er borte er det dummeste argumentet for abort jeg har hørt. Hvis han har en jobb med mye reising blir han jo ikke noe mindre borte om et år. Spiller da ingen rolle det. Nei kjære vene, det var dustete sagt.
Pappalille Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 "Og du er dum som sier slikt til en som er gravid og skal være venninnen din" hadde vel jeg svart.. I alle dager.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 tuller du?? hva er det slags kommentar???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Hva!!! Det er faktisk det dummeste jeg har hørt. Hun hørtes rimelig usympatisk ut spør du meg, gror de sosiale antennene hennes innover eller.. Bare så du vet det er det ikke "bare bare" å ta et sånt valg og måtte leve med det i ettertid. Nei hun hadde jeg aldri betrodd meg til igjen, muligens ikke snakket mer til heller.
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Ikke bry deg om en sånn idiotisk kommentar.. hun har sikkert ikke tenkt over hva hun sa.. og hun overfører nok det hun selv eventuelt ville valgt i en sånn situasjon til deg, uten å prøve å tenke på hvordan det kan være for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå