Gå til innhold

min morgen, tiss på teppet, bæsj i balja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ta en dusj med sara når vi hadde stått opp, hun sitter vanligvis i baljen sin inne i dusjkabinettet, mens jeg dusjer..

tok av pysj og bleie, setter henne på baderomsteppet mens jeg skyller baljen hennes, så ser jeg bort på henne, og da sitter hun og peker og kjenner på den store våte dammen under seg..putter så fingeren i munnen..

slenger teppet til side, og skynter oss inn i dusjen, vakser henne godt, og putter henne i baljen. etter et par minutter lukter det mistenkelig..

plukker henne opp, og (sefølgelig) har hun bæsja i baljen sin.

det har aldri skjedd før, så hvorfor ikke nå, når badet allerede er fult av tiss!

blæh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress! Det blir for litt vasking, ja.

Gutten vår på 20 mnd har lært å tisse når han selv vil eller i hvertfall skjønne når han må tisse og den siste uka har det vært stor stas å ta av seg bleia og stå og tisse på gulvet. Vått vått roper han begeistret og plasker i vei. Jeg får helt noia og tør jo nesten ikke ta øynene bort fra ham. Gjett om vi øver med potta på harde livet i håp om at han vil synes det er mer stas å tisse der enn alle andre steder ...

Skrevet

Bæsj og tiss er herlig. Har hatt to sigarer flytende rundt i badekaret her også og mye tiss på badegulvet. Frøkna tisser gjerne i den korte stunden mellom "bleia av" og "oppi badekar". Og forrige dagen lagde lillegutt fontene i badebaljen sin mens han badet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...